Wpis z mikrobloga

@Go0fy11: zobacz czy proste wszystko jest, widelec od zewnątrz i od wewnątrz, przejedz się i puść kierownicę zobacz czy jedzie prosto czy nie ściąga gdzieś w jedną stronę. Zobacz czy nic nie puka stuka przy przyspieszaniu i hamowaniu. Zacisnij hamulce stojac i pchnij rower i zobacz czy nie stuka nic w kołach czy zacisku. Wszystkie biegi zobacz czy wchodzą itp.
@Go0fy11: pokręć korbą w powietrzu, żeby sprawdzić czy trzeszczy suport. Pokręć kołami w powietrzu. Jeśli poczujesz wibracje, to możliwe że łożysko piasty zajechane albo przynajmniej suche. Sprawdź też czy nie latają boki, może trzeba wycentrować. Jeśli kierownica sama ustawia się prosto, to możliwe że łożysko w sterach zajechane.

Najdroższe do wymiany są klamkomanetki, więc sprawdź czy pracują w pełnym zakresie, bo to.

No i przede wszystkim przejedź się, sprawdź czy nic
Tylko co to znaczy że latają boki?:P


@Go0fy11: od 8:46 - https://youtu.be/MFOng1UXn-g?t=526 - da się to naprawić, nic strasznego. Powiedziałbym, że dość standardowy zabieg jak ktoś dużo jeździ. O ile obręcz nie jest pogięta, to jest to drobnostka, ale jednak kosztuje 30-50 zł/koło.

I myślisz, że jako pierwszy rower z prawdziwego zdarzenia się sprawdzi?


Jeszcze jak ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sprawdzi się jako szosa na cieńszych oponach
Paczekwmasle - > Tylko co to znaczy że latają boki?:P

@Go0fy11: od 8:46 - https://yo...