Wpis z mikrobloga

Jeśli myślicie, że po wprowadzeniu mitycznego source 2 do csgo, gra będzie działała płynniej oraz stabilniej na starszych komputerach oraz laptopach, które mają już trzy lata lub więcej, to jesteście w błędzie.
Skończy się tak jak z fortnite, które zostało przeniesione z silnika unreal engine 4 na 5.
Sami deweloperzy urneal engine napisali, że przenoszą grę fortnite na nowy silnik unreal engine 5, żeby łatwiej im było programować oraz dodawać nowe funkcje do gry, a nie po to żeby gra działała płynniej oraz stabilniej na starszych komputerach.
Efekt końcowy dla przeciętnego gracza był taki że, trzeba było zmienić ustawienia graficzne z średnio wysokich na niskie, bo było za dużo spadków fps poniżej 30.
Dla budżetowych komputerów nawet ustawienia niskie były za wysokie, dlatego dodali tryb ultra wydajności z minimalistyczną grafiką, która przypomina gry na androida.
Włączenie synchronizacji pionowej: 60 fps, na średnich ustawieniach graficznych, nie rozwiązało problemu.
Testowane na starszym laptopie acer z intel core i5 7300hq oraz gtx 1050 ti.
Teraz nie dziwię się, że przez jakiś czas obie wersje gry: na source 1 oraz 2 będą rozwijane osobno, bo za dużo graczy narzekało by na słabą optymalizację nowego silnika dla kilkuletnich komputerów, które zostały kupione na początku pandemi w 2020-2021 roku.
Jeśli się pomyliłem to mnie poprawcie w komentarzu poniżej.
#csgo #gry #steam #gaben #counterstrike #cs16 #unrealengine #unrealtournament
  • 3
@Pawci0o: @Pawci0o Source 2 nie jest wymagające a wynika to z jego budowy. Przecież ten silnik jest zrobiony pod gry gdzie trzeba mieć wysoki framerate (VR, Esport). O ile dobrze pamietam w docie 2 po przeniesieniu fpsy praktycznie się nie zmieniły a grafika uległa poprawie i ogólna płynność użytkowania.