Wpis z mikrobloga

W końcu obejrzałem tą chińska bajkę, Jin roh wilcza brygada i podobało się dla mnie. Mroczne, dobre audiowizualnie, muzyka klimatyczna. Nie znam się na tym hentai i anime, jest coś podobnego do tego? Realne postacie, akcja i erekcja, bez jakiś #!$%@?ństw. Żadne pokemony i inne, coś takiego fajnego, widziałem to co był brat z siostrą podczas wojny. Może jest wojenne anime?
#anime #animedyskusja
wfyokyga - W końcu obejrzałem tą chińska bajkę, Jin roh wilcza brygada i podobało się...

źródło: temp_file.png2783836572717937750

Pobierz
  • 21
@wfyokyga: Możesz też obczaić Perfect Blue, dramat/thriller psychologiczny o piosenkarce, której kariera nie idzie zgodnie z planem. "Black Swan" Aronofskiego, które zdobyło wiele Oskarów, powstało na bazie tego anime. W sumie to reżyser zerżnął praktycznie wszystko, do czego się przyznał, a potem wykupił prawa do anime, żeby nikt go nie mógł pozwać xD Świetny seans, nie tylko w kategorii japońskiej animacji, ale w ogóle.
kinasato - @wfyokyga: Możesz też obczaić Perfect Blue, dramat/thriller psychologiczny...

źródło: flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8

Pobierz
@wfyokyga: Ten film o bracie i siostrze w czasie wojny to zapewne Grobowiec dla Świetlików od studia Ghibli.
Jak wspominasz o takich bardziej realistycznych filmach, to chodzi Ci o coś bliższemu Jin Roh (BTW, powstał też koreański film live action), czy może jakieś dramaty, zwane też Slice of Life?
Z takich bardziej realistycznych, ale mrocznych to serial Babylon, ale tylko do któregoś momentu, bo potem materiał light novelki się skończył i
@Chrystus To już tyle się nazbierało, kiedy to ja będę oglądał xdd Dziękuję za propozycję, wszystkie jutro obczaje na kompie. Wystarczy mi zobaczyć fragment i już wtedy wiem czy mi spasuje.