Wpis z mikrobloga

@kolezka1: Wyobraź sobie, że istnieje coś takiego jak rozmowa, jeździłem też kilka razy tym autem (chociażby odbierałem od mechanika ( ͡° ͜ʖ ͡°)) i widziałem jakie średnie tam było. Jeździj dalej dynamicznie swoim dieslem i ciesz się spalaniem 7/100, ja wolę moja benzynę co pali 4/100 przy 260km/h.
@Yakooo: Po roku użytkowania f30 2.0d 184km w automacie mogę stwierdzić, że jeśli dużo latasz w trasy to wybrałbym jednak f10. Trójka jest strasznie słabo wyciszona, fotele sportowe to tragedia. @bruhh napisał samą prawdę i w sumie wyczerpał temat. Z tym, że ja polecam dołożyć sobie carplaya a nie monitor z androidem. Koszt ten sam a według mnie carplay>android auto, ofc jeśli masz iphone.
@Yakooo: przede wszystkim odpowiedz sobie na pytanie ile i gdzie będziesz jeździł: jeżeli mało to tylko benzyna, jeżeli na narty to bierz X-Drive…. Oczywiście w silnikach diesla N47 był problem z wyciągającym się łańcuchem rozrządu (poprawiono w B47), ale i tak trzeba liczyć się z kosztowną wymianą przy większym przebiegu, dodatkowo z automatycznie skrzyni ZF tez należy wymienić olej…. generalnie jeżeli to Twoje marzenie to kup, pojeździj i sprzedaj (ale do
@Niebieski40: Nie robię dużo km - około 20 000 -30 000 rocznie

Natomiast myślę, że niebawem chciałbym wykonać jakiegoś tripa po okolicznych Państwach, więc myślę, że mogłoby się zdarzyć pick do 60-70k km
@Yakooo: Kolega ma, nie czytaj mitow o duzych kosztach utrzymania tych ktorzy nigdy tego auta nie mieli. To jest podstawowe auto bmw, bardzo popularne, jeden z nizszych segmentow. Wieksze koszty utrzymania to mozesz miec np w BMW 5/7. Bardzo duzy serwis w 3 to jest z 3-4k.

Bylem ostatnio szukac takiego auta z kolega i kupilismy fajna sztuke 2013R, 320D, 184KM, 167k nalotu, bezwypadek za 61500 po negocjacjach. Kolega wlozyl na