Wpis z mikrobloga

@kolezka1: Nie usłyszał, tylko brat miał wersję 2.0 143km. Pojeździł może z rok, bo były non stop problemy z tym autem. Rozrząd, coś z dpf-em i jakieś inne pierdoły, jeszcze dwójka co jakiś czas wyskakiwała. Mówimy o aucie, które miało chyba ze 150tys przebiegu i wtedy pewnie około 6lat. Auto ogólnie bardzo fajne, ale te 2.0d były #!$%@? i na każdym forum to przeczytasz - to, że tobie działa to może
@Yakooo: Aso bmw jest głupio drogie, jak pewnie każde premium. Kupuje sie czesci aftermarketowe topowych producentów i płacisz polowe taniej.

Ja bym brał benzynę 30i lub 35i/40i. W dieslach to jak zawsze 3.0d są dobre.

Unikaj 28i i 2.0 w dieslu.
@Hehehe115: moze i 150 000 i 6 lat, ale to nie swiadczy o tym jak bylo serwisowane. Jak ktos wymienial olej co 30 000 (jak zaleca producent) to niestety zle to wrozy na przyslosc. Piszesz ze mial problem z rozrzadem, tzn? Rozrzad albo jest, albo strzela i sa koszty… Wymiana rozrzadu okolo 4 000. Z dpf nie ma problemow, a manuali nikt nie poleca. Na forum przeczytam uskarzanie sie, bo do
@kolezka1: No nie wiem czy normalnym jest, że rozrząd po niecałych 80k klepie gorzej niż w 20 letnim mercedesie co ma prawie 300k na seryjnym rozrządzie ( _) Spalanie i dynamika to świetne porównanie, bo 328i pali 8l w trasie, a najmocniejsze 2.0d około 6.5l czyli przy cenach paliw na jedno wyjdzie, a przy tym jest dużo słabsze i nadal klekotem.
@kolezka1: Tylko nie zastanawia cię czemu, na forum każdy już przyjął, że rozrząd trzeba profilaktycznie wymieniać co 80-100tys. A są tacy co robią to częściej. Czemu na innych forach ludzie potrafią odpisywać np. Rozrządu nie ruszaj jak nie tłucze, one wytrzymują do remontu silnika.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@boa_dupczyciel: Jak OP szuka F30 to będzie miał już 184KM czyli trochę poprawiony i koszty mniejsze. Też mam 177KM i nie mogę narzekać bo jeździ się bardzo przyjemnie, po zakupie zrobiłem gruby serwis (kolektor, 6HP, xDrive) i po za tym czeka mnie to co w każdym aucie - klocki, tarcze, amorki. Tu już ceny są porównywalne z jakimś Passatem B7.
@Yakooo: 1. Mialem, wrazenia bardzo srednie mimo ze jestem sajkofanem marki
2. plastik w #!$%@?
3. jezeli 2.0d to tylko b47 150hp lub 190hp od 07/2015 czyli polift w gore, bezproblemowe diesle. n47 184hp tez bardzo fajny silniczek, 143hp juz lipa i problemy z rozrzadem.
4. jezeli benzyna 2.0 to tylko poliftowe 320i lub 330i z silnikiem b48, cala poprzednia gama to padaka a najgorsze 328i n20, tego jest od #!$%@?
@Hehehe115: Przy takiej jezdzie gdzie 328i ma spalanie 8l to 320d bedzie mialo 4,7l. W miecie 328i bedzie mialo 12l a 320d 6,5l. Dalej nie widzisz roznicy? Jak rozrzad klepie to trzeba go zmienic i nie uwierze ze przy 80 000 jest do wymiany, chyba ze 80 000 to przu cofanym liczniku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Yakooo: Posiadam f32. Aktualnie na budziku 60000km, rzedowa szustka w gnoju.
Celowo kupilem w gnoju bo ten silnik czyni cuda, tak #!$%@?. Co do kosztow, to tylko serwisy i paliwo. Nic wiecej sie nie odwalilo w tym aucie, a i opony bo szybko mi sie koncza.