Aktywne Wpisy
ovation +47
#praca Dlaczego polacy nie potrafia placic faktur w terminie... czekam na kase 2 tygodnie (za 3 miesiace pracy)... pracuje czesto dla usa czy kanady... nigdy płatność sie nie spózniła .... Dlaczego????? U polaków to jakis w ogole standart, wnioskuje z mojego doswiadczenia. Jestem wsciekły...
balatka +51
A w przypadku czasu nieokreślonego jeszcze ta adnotacja, którą można interpretować praktycznie w dowolny sposób.
#motoryzacja #samochody #bmw #nwo
@F2f9TkqT5b: CyberSecurity rozwija się bardzo szybko. Obawiam się, że nie będzie to tak łatwe jak jeszcze 5 lat temu i wcześniej.
@majk_emigrant: Będzie bardziej toporne. Elektryk oleje CAN i podłączy bezpośrednio. Jeśli przycisk nie będzie fizyczny tylko na ekranie, to będzie trzeba jeszcze dodać takowy itd.
Jak można robić z klienta takiego śmiecia xdd
Tak jak teraz jest np z funkcjami radia (mirror link itd)
@ZnajomyTwojejZony: to niestety zostają ci tylko passaty b5, bo płatne subskrypcje posiadają marki nawet takie jak Kia xD I to od lat, bo utrzymanie kart SIM które umożliwiają zdalne sterowanie pojazdem i podgląd live traffic kosztują.
@skarpetyodyna: ale nie widzisz różnicy między płaceniem w subskrypcji za coś, co faktycznie wymaga ciągłych nakładów ze strony producenta (utrzymanie serwerów itp.), a za coś, co w samochodzie fizycznie jest i nie wymaga żadnej zewnętrznej ingerencji?
I co to za argument "nawet takie marki, jak Kia"? Jeżdżę Hondą i na razie nie zapowiada
@Majku_: taki, że to nie kwestia marek premium.
Widocznie to opcja dla osób ktore potrafią liczyć. Skoro eksploatuje w leasingu samochód 3 lata, a grzanie potrzebuje
@Majku_: fotele to wiadomo, ale jest jeszcze coś na granicy - subskrypcja na performance elektryków, gdzie fizycznie wszystko w pojeździe jest ale zwiększona moc negatywnie wpływa na żywotność komponentów a samochód/układ napędowy/bateria jest dalej na gwarancji
@pietryna123: to nie 2003, takie rzeczy są realizowane kluczami asymetrycznymi
Czuję że będę swoim autem jeździł bardzo, bardzo długo, bo te nowe to straszny crap i do tego drogi w cholere... (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Założenia tego są takie, że każdy samochod bedzie taki sam co przyspieszy produkcje a i moze uzytkownik skorzysta a my zyskamy jeszcze hajs. Problem lezy w zagrywkach jak wyłączanie po odsprzedaży auta innemu januszowi. Jak jest możliwość zdalna dezaktywacja zakupionego wyposażenia to juz #!$%@?ństwo
@gdyzgasnieswiatlo: Ma Pan płacić za to, że jest nam taniej i łatwiej wyprodukować jeden konkretny pojazd z full wyposażeniem niżeli rozbijanie produkcji na kilka modeli, bo Pan nie chce podgrzewanych foteli.
Więc jest nam taniej i szybciej, ale Pan zapłaci dodatkowo! Co Pan na to? Dobijamy deala? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zrezygnuje
@1KnSsUwjJE8pRmLYs7hmpqAqzPGekhFNaC: o ile fotel to nie osobny moduł, który sprawdza poprawność danych itp i na przykład nie zgłasza takich akcji online co wiąże się z utratą gwarancji lub blokadą innych funkcji ze względu na złamanie ToS.
@rorzek: przestań im podpowiadać. Subskrypcję na dane online rozumiem, na funkcje wbudowanie - nie.
@Fitoplankton: i tak i nie. Każdy klucz idzie podmienić w bardziej lub mniej karkołomny sposób. Siedzę mocno w branży i uwierz mi, że jak przy pewnym systemie ręce rozłożyli to pewien developer dostał 20k eur i klucze się znalazły. Druga sprawa to klucze
@skarpetyodyna: Potrafią liczyć to producenci, na takich ludzi jak ty. Klienci zapłacą za coś co zostało zamontowane w ich samochodzie, na stałe, w cenie pojazdu. A potem będą się cieszyć że mogą jeszcze płacić drugi raz za używanie tego i jeszcze gadać na około że zrobili dobry interes.
Komentarz usunięty przez autora
@whatsup666: Co traci? Zapłaciłeś za tą grzałkę, jest tam. Nikt jej tam za darmo nie wsadził tylko wkalkulował w cenę samochodu.
@whatsup666: Pewnie ich prawnicy są nieźli i będą mogli na podstawie podpisanych umów czegoś dochodzić albo robić problemy z gwarancją, tak długo aż unia czy poszczególne państwa nie dobiorą się takim praktykom do
Komentarz usunięty przez autora