Aktywne Wpisy

lukasj +37
Szczerze? Po tej aferze z KPO czuje się trochę jak frajer - wszystko w firmie finansuje za własne pieniądze (nigdy ani złotówki żadnej pomocy), a tutaj branża HoReCa dostaje kasę na jachty, samochody, solaria... I pewne nie tylko ja się tak czuje, bo to po prostu przekracza wszelkie granice absurdu i marnowania pieniędzy. To jest po prostu kpina. I na to idą nasze podatki. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

heheszek +9






A w przypadku czasu nieokreślonego jeszcze ta adnotacja, którą można interpretować praktycznie w dowolny sposób.
#motoryzacja #samochody #bmw #nwo
źródło: comment_1671781560FiRHMXJQ0qUEmIszXXcOOm.jpg
Pobierz@Majku_: fotele to wiadomo, ale jest jeszcze coś na granicy - subskrypcja na performance elektryków, gdzie fizycznie wszystko w pojeździe jest ale zwiększona moc negatywnie wpływa na żywotność komponentów a samochód/układ napędowy/bateria jest dalej na
@pietryna123: to nie 2003, takie rzeczy są realizowane kluczami asymetrycznymi
Czuję że będę swoim autem jeździł bardzo, bardzo długo, bo te nowe to straszny crap i do tego drogi w cholere... (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@1KnSsUwjJE8pRmLYs7hmpqAqzPGekhFNaC: o ile fotel to nie osobny moduł, który sprawdza poprawność danych itp i na przykład nie zgłasza takich akcji online co wiąże się z utratą gwarancji lub blokadą innych funkcji ze względu na złamanie ToS.
@rorzek: przestań im podpowiadać. Subskrypcję na dane online rozumiem, na funkcje wbudowanie - nie.
@Fitoplankton: i tak i nie. Każdy klucz idzie podmienić w bardziej lub mniej karkołomny sposób. Siedzę mocno w branży i uwierz mi, że jak przy pewnym systemie ręce rozłożyli to pewien developer dostał 20k eur i klucze się znalazły. Druga sprawa
@skarpetyodyna: Potrafią liczyć to producenci, na takich ludzi jak ty. Klienci zapłacą za coś co zostało zamontowane w ich samochodzie, na stałe, w cenie pojazdu. A potem będą się cieszyć że mogą jeszcze płacić drugi raz za używanie tego i jeszcze gadać na około że zrobili dobry interes.