Aktywne Wpisy
essos +3
Wielu z was tutaj robi z Zaleckiego jakiegos zabijake, przed ktorym ferrari powinien speirdalac, a przeciez to typ ktory zaprezentował 3 razy obsranie w oktagonie godne lasika. Wiadome ze przeciwnicy nie ci sami, ale jednak o czymś to świadczy
#famemma
#famemma
BoroPrimorac +39
A program lojalnościowy sam w sobie to tez nie jest taka prosta sprawa.
Większość programów lojalnościowych to rak z przerzutami i jeśli myślisz, że przy
dzisiejszym rynku tak konkurencyjnym i tak dostępnym upominki czy shito gadżety utrzymają
twojego klienta to sorry, ale nie.
W branży poligraficznej/reklamowej zwłaszcza.
Jedyny model, który może teoretycznie budować lojalność, to szeroka paleta produktów, które zaspokajają kompleksowe potrzeby klienta od A do Z. Np. masz tani produkt, który jest u Ciebie po pierwsze by pozyskać klienta, nie zarabiasz na