Aktywne Wpisy

jmuhha +143
Kurna, jak ja w taką jesień podziwiam PANÓW DROGOWCÓW ( ಠ_ಠ). Stoją na zimnie i deszczu od 6. Budują ważne drogi. Anetka czy Mariusz z biura ich nie zastąpi.
Dlatego Szacun i Plusik dla Panów乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
Dlatego Szacun i Plusik dla Panów乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
źródło: 1000021505
Pobierz
Obrzydzenie +575
Siedziałem w centrali w Moskwie, kiedy po raz pierwszy zobaczyłem profil tego Berkowitza. Nieźle się uśmiałem - zwykły ziomek, ale miał potencjał. Szef powiedział “ty się tym zajmiesz”, więc zajęłem się.
Trzynaście lat, k---a, trzynaście lat budowania tego aktywa. Setki tysięcy dolarów na szkolenia, kontakty, PR, kampanie. Nocami siedziałem i planowałem każdy jego ruch - kogo poznać, co powiedzieć, jak budować wizerunek. Rok po roku wspinał się po szczeblach kariery. Nasi analitycy
Trzynaście lat, k---a, trzynaście lat budowania tego aktywa. Setki tysięcy dolarów na szkolenia, kontakty, PR, kampanie. Nocami siedziałem i planowałem każdy jego ruch - kogo poznać, co powiedzieć, jak budować wizerunek. Rok po roku wspinał się po szczeblach kariery. Nasi analitycy
źródło: Ad6k9kpTURBXy84NTM0Y2RiOGQ0ZDQxOTNmYmI5MDU2Y2RlNzA1MTY3Ni5wbmeSlQMAAM0HgM0EOJMFzQSwzQJY3gABoTAB
Pobierz




Northrop Grumman EA-6B Prowler
Dwusilnikowy, czteromiejscowy, samolot do prowadzenia walki radioelektroniczej powstały na bazie A-6 Intruder wykorzystywany zarówno przez US Marine Corps jak i US Navy. Prace projektowe rozpoczęły się w 1966 roku. Prowler powstał w celu zastąpienia używanego dotychczas EKA-3B Skywarrior. Jego poprzednik EA-6A (następca EF-10B Skynight) był prostą adaptacją A-6 wyposażoną w odpowiednie systemy radioelektroniczne, natomiast EA-6B przeszedł szereg rewizji jak wydłużony kadłub co pozwoli na zwiększenie załogi do czterech osób oraz owiewkę na stabilizatorze pionowym która mieściła antenę. Pierwszy lot wykonano 25 maja 1968r. Pomimo swojego głównego przeznaczenia EA-6B mógł być wykorzystywany również do atakowania konkretnych celów naziemnych – stacji radarowych oraz wyrzutni rakiet ziemia-powietrze. Dodatko posiadał możliwość prowadzenia wywiadu elektronicznego (SIGINT). Znajdował się w służbie od 1971 do 2019 roku. Powstało łącznie ok. 170 egzemplarzy. Został zastąpiony przez Beoing EA-18G Growler – specjalizowaną wersję F/A-18E/F Super Hornet.
Podstawowe dane techniczne (EA-6B):
Załoga: 1 + 3
Długość: 18.24m
Rozpiętość skrzydeł: 16m
Wysokość: 5.08m
Powierzchnia nośna: 49.14m^2
Masa własna (pusty): 14134kg
MTOW: 27896kg
Napęd: 2x Pratt & Whitney J52-P-408A 46kN (4691kg) ciągu – silniki turboodrzutowe
Vmax: 1048km/h | 566kts
Prędkość przelotowa: 774km/h | 418kts
Prędkość przeciągnięcia: 215km/h | 116kts
Zasięg: 3900km | 2100nmi
Pułap: 11500m (37600ft)
Prędkość wznoszenia: 60m/s
#lotnictwo #samoloty #inzynieria #ciekawostki #historia #gruparatowaniapoziomu #hobby #aircraftboners #zainteresowania #usa
Do obserwowania: #whangarzeumajstra - jak komuś podobają się moje wypociny
źródło: comment_1669958808D9tpySnrNSQUkeRlKWzLdm.jpg
Pobierzźródło: comment_16699590965OMjwtgTMQwktlXNX4mlJH.jpg
Pobierzźródło: comment_1669959125D130t6EGOJB5VP6baau0Fn.jpg
Pobierzźródło: comment_1669959144SYVFKeccW7KxvnuYBTukRx.jpg
Pobierzźródło: comment_1669959155ttDtW3Jj9IGNVOZoQQ1aka.jpg
Pobierzźródło: comment_1669959166xuIKotT5ZU39lwIyOHcC32.jpg
Pobierzźródło: comment_1669959177l78GGnRBYwcNj4pUjVEPy0.jpg
PobierzTreść została ukryta...
Ale ładny - wygląda jak pojazd superbohatera z kreskówki dla dzieci.
wow to całkiem niezły wynik czy takie tylko odnoszę wrażenie? Oczywiście jak na jednostkę tego typu