Aktywne Wpisy
tentin_quarantino +333
pani Karina Bosak z Ordo Iuris przyparta do muru plącze się niczym pan Sławek Mentzen w słynnej debacie z Petru ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- np. jest hotel, i czy pani by chciała żeby ten hotel nie przyjmował ludzi, niebędących małżeństwem (np. konkubinat)?
- noo jakby... ale to jakby... ja tutaj nie mam jakichś wewnętrznych sprzeciwów... no jakby tu... pan mnie pyta jakby o... jakby prawa z różnych
- np. jest hotel, i czy pani by chciała żeby ten hotel nie przyjmował ludzi, niebędących małżeństwem (np. konkubinat)?
- noo jakby... ale to jakby... ja tutaj nie mam jakichś wewnętrznych sprzeciwów... no jakby tu... pan mnie pyta jakby o... jakby prawa z różnych
Bananek2 +943
Mam pewien problem z autem.
Samochód renault laguna 2.0t
Mianowicie przy prędkości 80km/h i biegu "6" gdy wciśnie się pedal gazu na maksa, to kontrolka od biegu pokazuje że bieg jest za wysoki i trzeba go zniżyć. ( Pomimo wystarczającej prędkości )
Gdy kontrolka zniknie, to przy mocnym wciśnięciu pedału gazu obroty silnika wzrastają, by po chwili spadać, uczucie jazdy jest wtedy jak na automacie, który zmienia biegi.
Albo może być na odwrót, że przy dociśnięciu gazu na maksa samochód niby przyspiesza, ale obroty gwałtownie skaczą do 5000, więc trzeba zdjąć nogę z gazu.
Potem problem podczas jazdy może się " sam naprawić" i auto już normalnie się zachowuje.
Silnik ani turbina nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Przy niższych biegach od 1-3 auto dobrze przyspiesza, ma "zryw" i pracuje jak należy.
Jeżeli auto jest na biegu "6" i gazu dodaje się " powoli" to też auto normalnie przyspiesza i normalnie się zachowuje.
Można więc powiedzieć, że problem ten jedynie występuje podczas dociskania gazu na maksa.
Jedynie mogę dodać że sprzęgło w aucie mam trochę wyrobione, więc może w tym problem?
#motoryzacja #samochody #renault
I jednak lepiej będzie gdy zaczniesz redukować biegi.
@abvq: na to wygląda
Może po prostu skoro masz #!$%@? sprzęgło to nie ciśnij gazu do końca.
Jutro będę u mechanika i umówimy termin wizyty.
Do tej pory myślisz że jakbym jeździł spokojnie do 90km bez mocnego gazowania to da radę jeszcze pojeździć do czasu wymiany sprzęgła?
@abvq: jeśli jeździłeś w ten sposób to zużyłeś już sprzęgło i musisz je wymienić.
Poza tym jak się auto rozgrzeje to problem znika.
Tylko chciałem się dopytać czy te problemy są właśnie powiązane z tym.
Jak przyspieszać według ciebie żeby sprzęgło dłużej pozylo?
( Jeżeli chodzi o przyspieszanie na maksa to unikam tego, ostatnio to robiłem tylko dla eksperymentu jak auto się będzie zachowywać )
Jak sprzęgło się już ślizga to będzie tylko coraz gorzej, zawsze najpierw to jest na wysokich biegach przy niskich obrotach bo
Sprzęgło ci się ślizga, powoli czas na wymianę.