Wpis z mikrobloga

dokładnie. Wystarczy wejść na stronę adidasa. Nie znajdziesz tam spasionego faceta reklamującego ciuchy, ale co druga „modelka” ma kałdun i wyraźną nadwagę


@DrTRAPH0USE: ale co maja sprzedawac ubrania, tylko ladnym wysportowanym ludzia?
  • Odpowiedz
@Frettka: body positive to ruch który powinien nam się kojarzyć z akceptacją różnych 'odchyleń' i tym, że nie wolno dyskryminować ludzi po rzeczach typu tatuaże, piercingi, jaskrawe kolory włosów, nietypowe kroje noszonych ubrań i tym podobne rzeczy.

A skończyło się na promocji otyłości xD niektóre te aktywistki body positive ważą już tak dużo, że na zwykłej łazienkowej wadze braknie skali (przeważnie są do 125 lub 150 kilo).
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@qusqui21:

Nie, ale powinni jako promotorzy spotu zachęcać do kupowania coraz mniejszych rozmiarów, jeżeli teraźniejsze sugerują nadwagę wynikająca ze zbyt dużych pokładów tłuszczu w ciele, a nie pochwalać, że "większe" też jest piękne (chociaż jest bardzo niezdrowe) i w ogóle to nie zmieniaj się.

Zresztą samo to, że głównie jest to skierowane do kobiet, a nie do mężczyzn, sugeruje tutaj bardziej ideologiczne podejście.
  • Odpowiedz
@Slavcel: pewnie idea, ktora za tym stoi. To zwiekszyc sprzedaz przez nie wykluczanie ludzi otylych. Zeby przestali sie wstydzic, ze sa grubi i chodza na silownie. Korporacje, niczego nie robia dla interesu spolecznego.
  • Odpowiedz
  • 33
@eloar: najpierw mnie śmieszyło i myślałam że szybko minie ta "moda"


@Frettka Nie minie tak szybko. Kolejna "mniejszość" o której "prawa" można walczyć. Wszelkiej maści #!$%@? aktywiści nie odpuszcza tak łatwo.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@qusqui21:

Oczywiście, że nie dla interesu społecznego. Bardziej bym powiedział, że to takie głośne idee jak "body positive" wymuszają na korpo takie ruchy, inaczej mogłyby zostać nawet scancelowane, o to w tych czasach nietrudno. Jeżeli chodziłoby tu stricte o wstyd grubych to byłoby to kierowane w takim samym stopniu do kobiet jak i mężczyzn, a jak wiemy wszyscy jednak skupiają się na kobietach.
  • Odpowiedz
@Slavcel: moze dlatego, ze kobiety ocenia sie glownie przez pryzmat piekna. I czesto maja z tego powodu kompleksy. W takich korporacjach, pracuja psychologowie i psychiatrzy i wiedza co robia, zeby sprzedac jak najwiecej produktow, rozpromowac "ruch" zeby zwiekszyla sie swiadomosc istnienia marki. Ludzie sami chodza w ubraniach reklamach z wielkimi znakami marek.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@qusqui21:

To też w pewnym stopniu, ale czynnik ideologiczny też ma tu wielki wpływ moim zdaniem. Faceci też mają bardzo często kompleksy z tego powodu, nie mniejsze niż kobiety, to już nie te czasy kiedy to kobiety głównie chciały być atrakcyjne fizycznie.
  • Odpowiedz