Wpis z mikrobloga

@luxkms78:

rozmowa przez telefon z end userem w celu naprawy TV

Dzwoni. Panie, telewizja nie dziala co ja mam zrobic?

-No dobrze, ale dlaczego nie dziala, po czym Pan wnioskuje, stalo sie cos?

-Zawsze dzialalo, nic nie robilem a teraz nie dziala, nie wiem.

-Okay, spokojnie, zaraz naprawimy, co sie wyswietla na ekranie?

-Jak to co sie wyswietla, przeciez mowilem Panu ze nie dziala, prosze tutaj kogos natychmiast wyslac.

- Nie
@CzarnyBursztyn: Dawno temu miałem znajomego (jednocześnie studiował ze mną) pracującego w sklepie komputerowym będącym jednocześnie serwisem naprawiającym. Klientka zadzwoniła że jej monitor ma/wyświetla - uwaga cytuję: "plamę od środka kineskopu" (to były jeszcze czasy tych starych monitorów crt). Wysłali znajomego do niej (nie wiem czemu - widocznie taką mieli usługę w stylu diagnostyka i naprawa na miejscu u klienta i ewentualne zabranie sprzętu jeśli na miejscu się nie dało.). Koleś pojechał
@CzarnyBursztyn: Inna akcja: Mieszkałem wtedy w akademiku w 3 osoby w jednym pokoju. Kolega z pokoju oprócz tego że studiował to dorabiał sobie rysując jakieś rzeczy w AutoCadzie w jednej z firm. (chyba nawet na czarno ale pewności już dziś nie mam). Jako że wówczas zajmowałem się dość intensywnie składaniem komputerów z części, głównie dla siebie, znajomych no i czasami za kasę komuś to pewnego dnia poprosił mnie żebym pojechał z
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@luxkms78: wy się tu śmiejecie, a ja z tym pracowałem.

Kiedyś zadzwoniła do mnie baba, szefowa księgowych na całą Europę, zaczęła od krzyku, że ona jest szefem księgowych a potem, że MÓJ BŁĄD powoduje, że cały jej zespół nie może pracować, bo nie działa im drukarka w biurze (xD). Zaczynam ogarniać temat, sprawdzam, czy serwer wydruku odpowiada (były zintegrowane z drukarkami, to ważne). Nie odpowiada. Zaczynam od najprostszych rzeczy, tłumaczę babie,