@menmikimen: Przed wjazdem na przejscie czy wejsciem pieszy lub rowerzysta powinni sie upewnic, ze nie znajduje sie bezposrednio przed nim pojazd i bedzie mogl mu bezpiecznie ustapic, bo wyjezdzanie przed maske to nic innego jak wymuszenie pierwszenstwa.
@Hylfnur: przepuścić znajdującego się rowerzystę na przejeździe, a nie przed. W tym przypadku rowerzysta ma pierwszeństwo jak już jest na przejeździe, a nie przed wjazdem na nie.
@menmikimen: nie usprawiedliwiam ale kierowca ma tutaj nieco utrudnione zadanie.
@wstalemwczesnierano: co to za g------a logika? skoro ma nieco utrudnione zadanie to powinien zwolnić z miejsca gdzie jest niebieska strzałka to już wszystko jest dobrze widoczne
@damian_co_dalej: Że też tacy ludzie jak ty mają prawo jazdy. Serio nie widzisz różnicy pomiędzy tymi sytuacjami?
@CheSlaw: no jest różnica podejścia kierowców samochodów, gdy ma ustąpić innym samochodom to się upewni bo wymuszenie i ewentualny wypadek może byc dla niego bardzo niebezpieczny, a gdy zbliża się do przejazdu rowerowego to już nie musi xd
@menmikimen: Prawo ustanawiane przez elity, których celem jest skłócanie Polaków, a ty jak durny baran brniesz w to nieludzkie prawo, brawo. Duch prawa jest tutaj po prostu zgwałcony i zniszczony.
Tylko ostatni debil mógł wymyslić, że rowerzysta ma w takim miejscu pierwszeństwo przed k---a 40 tonowym tirem w deszczową noc, gdzie gostek w tirze jest tutaj pierwszy raz w życiu i nawet nie przypuszcza, że tam o za 10 sekund
@77LatBedeNiedojrzaly: @Quimeen: @fishery: kierowca ma obowiązek zwolnić przed przejściem dla pieszych oraz ma obowiązek ustąpić pierwszeństwo rowerzyście znajdującemu się na przejeździe
@kuraku: spoko, będziesz leżał w szpitalu w gipsie połamany, ale ze świadomością, ze miałeś rację. Pedalarzu. Jest coś takiego jak zdrowy rozsądek i ograniczone zaufanie do uczestników ruchu. Przejżdżając przez każde "skrzyżowanie" tras ruchu trzeba po prostu zachować zwiększoną ostronżność i nie polegać
Jest coś takiego jak zdrowy rozsądek i ograniczone zaufanie do uczestników ruchu. Przejżdżając przez każde "skrzyżowanie" tras ruchu trzeba po prostu zachować zwiększoną ostronżność i nie polegać na tym, ze ktoś sie zachowa tak jak powinien.
No i zobacz, idiota w Audi tego nie zrobił. A powinien. Cieszę się, że się zgadzamy.
@menmikimen: jak nie widzę to nie jade, c-----a masz logikę myśląc ze możesz się w----c spod porzadkowanej na skrzyżowanie. Zrozum nie masz pierwszenstwa
xD jeden filmik i taka imba we wpisie. Abstrahując od tego "czyja byłaby wina" to nic dziwnego że na drogach jest tak niebezpiecznie jak jest tyle interpretacji przepisów ile uczestników ruchu.
Wykres dnia. Jak w praktyce wygląda inwestowanie w Tesle. Wykres ilustruje, ile procent akcje spadały, od kolejnych ATH. Np. spadków większych niż -25% Tesla w swojej historii miała już kilkanaście.
c---a kogokolwiek cokolwiek obchodzi, masz psi obowiązek przepuścić i tyle
a jak nie widzisz to się wciska hamulec i się k---a patrzy
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@wstalemwczesnierano: co to za g------a logika? skoro ma nieco utrudnione zadanie to powinien zwolnić
z miejsca gdzie jest niebieska strzałka to już wszystko jest dobrze widoczne
źródło: comment_1662122298cFWF8MmwsmCsT4noVmgCn8.jpg
Pobierz@CheSlaw: no jest różnica podejścia kierowców samochodów, gdy ma ustąpić innym samochodom to się upewni bo wymuszenie i ewentualny wypadek może byc dla niego bardzo niebezpieczny, a gdy zbliża się do przejazdu rowerowego to już nie musi xd
Tylko ostatni debil mógł wymyslić, że rowerzysta ma w takim miejscu pierwszeństwo przed k---a 40 tonowym tirem w deszczową noc, gdzie gostek w tirze jest tutaj pierwszy raz w życiu i nawet nie przypuszcza, że tam o za 10 sekund
@kuraku: spoko, będziesz leżał w szpitalu w gipsie połamany, ale ze świadomością, ze miałeś rację. Pedalarzu.
Jest coś takiego jak zdrowy rozsądek i ograniczone zaufanie do uczestników ruchu. Przejżdżając przez każde "skrzyżowanie" tras ruchu trzeba po prostu zachować zwiększoną ostronżność i nie polegać
No i zobacz, idiota w Audi tego nie zrobił. A powinien. Cieszę się, że się zgadzamy.
Abstrahując od tego "czyja byłaby wina" to nic dziwnego że na drogach jest tak niebezpiecznie jak jest tyle interpretacji przepisów ile uczestników ruchu.