Wpis z mikrobloga

Miałem okazję przejechać się na urlop takim Sharanem, którego zdążyłem naprawdę polubić w trakcie pokonanych dwóch tysięcy kilometrów. Pojechaliśmy we czworo dorosłych plus bombelek w foteliku i bagażnik załadowany do granic możliwości.
Polubiłem ten samochód za mnogość przeróżnych wygodnych schowków, przestronne wnętrze, 3 oddzielne fotele w drugim rzędzie, przepastny bagażnik i przesuwne, elektrycznie otwierane tylne drzwi. Po co ten wpis? Dlatego, że zaskakuje mnie wymieranie segmentu minivanów, podczas, gdy cała masa idiotów kupuje gówniane, ciasne suvy pokroju Kadjara czy nawet Skody Karoq argumentując to miejscem potrzebnym dla rodziny xDD
Takie samochody są gówno warte nawet w zestawieniu z kombi segmentu D. Minivany ścierają w proch każdego suva pod względem możliwości transportowych i praktyczności wnętrza.
Dla jasności - jeśli ktoś kupił takie auto tylko dlatego, ze mu się podoba wizualnie, to jego broszka. Mnie też się podoba kilka zupełnie bezsensownych aut. Natomiast jeżeli kupił suva, bo uwierzył w marketingowe brednie o „rodzinnych możliwościach” to nawet mi go nie żal i niech wie, ze jest głupi. Chociaż pewnie zaczyna podejrzewać, widząc bagażnik octavii sąsiada xD
#motoryzacja #samochody #bekazpodludzi #suv
Pobierz
źródło: comment_1660482265d93KrcoVyriIHqBrcLBB9x.jpg
  • 175
@wartosci_tradycje_EUROPEJSKIE: Jeżeli przy 190 cm masz kolana pod brodą to po prostu chciałeś kupić za małe auto ja w mojej C5 przy 185 cm mam jeszcze masę miejsca a z maksymalnie odsuniętym fotelem nie jestem w stanie wcisnąć sprzęgła do końca. A co do wkładania dzieci do fotelika, to o ile nie robisz tego 20 razy dziennie to nie powinno to być żadnym problemem
@Ten_Ktory_Zwyciezyl_Dla_Swego_Ludu no widzisz a ja w octavi za mna fotelika z baza nie bylem wstanie wsadzic zeby wygodnie siedziec, pozwól że sam bede dbał o swoje plecy i wiedział co jest a co nie jest dla nich problenem. 2 dzieci to na podroz w jedna strone 4x wkladanie i wyciaganie i powrot 4x to juz masz 8 a jak przerwy i inne rzeczy to spokojnie i 20x wyjdzie plus ładowanie wózków do
Ponoć w suvie łatwiej jest fotelik przypiąć, i kaszojada obsłużyć "z poziomu chodnika", bo jest wyższy i nie trzeba się schylać. To chyba jedyny w miarę sensowny argument jaki kiedykolwiek słyszałem pod kątem tych skrajnie niepraktycznych potworków. Po diabła ludzie bez małych dzieci je kupują?


@Zgrywajac_twardziela: Pierwszy raz taki argument słyszę, ale w sumie może ma sens. A dlaczego ludzie kupują? Bo lubią wsiadać do auta nie będąc zmuszonym do kucania
Pobierz
źródło: comment_166052367697aleurWX0gCqwh1KOj0Df.jpg
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@JudzinStouner: @goferek: Tworzycie teorie i problemy których nie ma bo wam się SUV nie podoba.
SUV jest po prostu wygodniejszy bo jest wyższy. W zupełności wystarczy dla rodzin 2+1 gdzie znacznie łatwiej załadować tam dziecko czy samemu wsiadać i wysiadać.

Nieporozumieniem to są niskie auta w mieście udające efekt "sportowego" samochodu.
: Baby decydują o zakupach samochodu w wielu rodzinach nawet gdy nie mają o tym najmniejszego pojęcia, nie potrafią ani jednym faktem czy liczbą uzasadnić swoje "wybory" xD Widze to wokół i jestem rozwalony jak sie niektórzy dają pod but wpędzić


@Saeglopur: otóż to i jeszcze o decyzjach budowlanych albo głównych sprawach urzędniczych :)
Jakie urojenie wykopoidalne. Baby decydują co najwyżej za niewielki odsetek motoryzacyjnych zakupów.


@bigos555: Odpowiadają za gigantyczną część zakupów i to chyba wręcz przeważającą w przypadku rodzin. Poszukałem, 57% aktualnie. W Polsce współcześnie mam wrażenie że znacznie więcej. I to by się zgadzało bo wg innych badań gdzie uwzględnia się rodzine z dzieckiem to to jest 80%.
Do tego stopnia to jest posunięte że to pod nie projektuje sie mase rozwiązań i