Wpis z mikrobloga

@Barszcz_Sosnowskiego: no wiesz, wyłysienie to nie tragedia, znam łysych, którzy przez całe życie mają powodzenie. Z łysej głowy odpowiednio zadbanej można uczynić atut. Co do mordy to to jest Twoja ocena, ja Cię nie widziałem. Zastanów się, czy nie chodzi np o ogarnięcie cery (u mnie to sporo dało, po prostu trzeba było dobrać kosmetyki i ich regularnie używać), ewentualnie uzębienia (ponoć gra dużą rolę dla kobiet). Wzrost natomiast nie ma
Z łysej głowy odpowiednio zadbanej można uczynić atut.


@faradobus: Tak, ale jeśli ma się dobre proporcje czaszki.

Co do mordy to to jest Twoja ocena, ja Cię nie widziałem


@faradobus:. Oceniły mnie laski na tinerku=mała ilość par i w zyciu realnym dostawałem wyzwiska od najbrzydszych w czasach szklonych..

Zastanów się, czy nie chodzi np o ogarnięcie cery (u mnie to sporo dało, po prostu trzeba było dobrać kosmetyki i ich
@Barszcz_Sosnowskiego: dochodzi też kwestia szukania. Sam nie mam doświadczenia z tinderem i się z tego cieszę, bo uważam to za szajs oparty na pozorach. Nie próbowałeś szukać znajomości (bo od tego trzeba zacząć) w środowiskach, gdzie mogłyby was łączyć wspólne zainteresowania albo poglądy?
@Barszcz_Sosnowskiego: no fakt, mi akurat umiarkowanie lewicowe poglądy pomagają, choć jak patrzę po swoich konserwatywnych znajomych to dla nich bariera poglądów nie stanowi problemu - po prostu właśnie szukają tam, gdzie większość ludzi niezależnie od płci ma określony światopogląd, co jest oczywiste. Pytanie natomiast, co rozumiesz przez "zainteresowania typowego piwniczaka"? Moje główne hobby to na przykład jakieś kroniki z XII wieku i symulowanie państwa na forum w internecie z paroma kolegami.