Wpis z mikrobloga

@Drail: nie musi po klamki topić, minimalny wykrzyż i go nie ma bo przez brak blokady centralnego dyfra ma napęd na jedno koło xD poratuje go trochę esp, dopóki działa
@Drail: mają D2 diff locka, faktycznie przez pewien okres czasu wychodziły bez, ale nawet LR się pokapował, że to durny pomysł :P

D2 ma ten sam reduktor do D1 i Def więc nawet jak nie masz, to możesz sobie wrzucić, tak sterowanie albo i samego diff locka bez żadnego problemu
@amath: no ale ja tu nie mówie że coś sobie możesz wrzucić, bo tak samo do takiego x5 też sobie możesz wrzucic. Ja mówie co z fabryki wyjechało
@BratProgramisty: No to właśnie kontrola trakcji hamuje koła. A szło w terenie dobrze, bo jedziesz jednym ciągiem i komputer sobie sam te koła przytrzymuje, zanim Ty zderzysz pomyśleć o blokadzie, gorzej jak się zatrzymasz w dupie xD
@Drail: ja też ci mówię, co wyjechało z fabryki

-diff lock
-brak sterowania diff lockiem
-brak diff locka

i nie do X5 sobie nie wrzucisz diff locka xD
-diff lock

-brak sterowania diff lockiem

-brak diff locka


@amath: no ale co to zmienia? moge sobie diff locka zapiąć tak o, czy musze modzić? To x5 też trzeba zmodzić.
@Drail: xD no jak masz wersję z fabrycznym to dlaczego byś miał nie móc ? w przypadku braku wyprowadzonego sterowania, możesz położyć się pod autem i zapiąć kombinerkami albo dołożyć sterowanie

w przypadku braku diff locka w reduktorze możesz albo zmienić reduktor na taki z diff lockiem albo dołożyć difflocka do swojego reduktora, ale tak czy siak musi wyjechać do tej operacji

w X5 żadnej z powyższych operacji nie jesteś w
@amath: no nie bede wyśmiewać już tego że mam sie kłaść pod autem i reduktor załączać, bo zakrawa to o głupote tak samo jak manualne sprzęgiełka na przedniej osi.
A co do x5, to dlaczego nie moge dorzucić reduktora? Pomijam koszty
@Drail: dlatego dokupujesz sobie dźwigienkę ( tak dokładnie tą samą jaka jest w wersjach z wyprowadzonym sterowaniem xD ) i dokładasz i elo. dlaczego LR tak robił ? :D nikt nie wie :D

aż popatrze jak to to jest zbudowane czekaj :D
40 tys PLN czyli zakup auta + szpej. Dużo? Mało? Jak dla mnie dużo za auto które może i nie jest złe do zwykłej turystyki off roadowej, ale dobre też nie. To już wolałbym Touarega, który przynajmniej ma reduktor w standardzie, a jak się poszuka to i znajdzie się takiego z blokadą tylnego dyfra.