Wpis z mikrobloga

@Lonate: Pamiętaj, że za wypalenie zawodowe pracowników w ogromnej mierze odpowiedzialny jest sposób zarządzania nimi. W przemyślany sposób rozdzielaj zadania i pilnuj, żeby nie wpaść w pułapkę przydzielania najlepszej osobie z zespołu dużej ilości trudnych zadań, bo się wypali.

Zawsze dawaj informację zwrotną, ale nie na zasadzie "ok", tylko uszczegóławiaj - co było dobrze, co można poprawić.
Teraz zarządzam zespołem SAP, a o SAPie nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem tak naprawdę co oni robią poza ogólnym zarządzaniem systemem dla klienta, robienie ticketow, przenoszenia jakiś danych itd.


@Lonate: uwielbiam takich managerów... Oczywiście staram się być kulturalny, cierpliwy i pomocny, ale już kilka razy miałem takich ludzi "nad sobą" i szczerze ich nienawidziłem.

Bez wiedzy o dnaym temacie, to jedyna ścieżka to support, jakieś testowanie i dopiero po roku
Teraz zarządzam zespołem SAP, a o SAPie nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem tak naprawdę co oni robią poza ogólnym zarządzaniem systemem dla klienta, robienie ticketow, przenoszenia jakiś danych itd.


@Lonate Polska w pigułce XD

a potem jeszcze znajdą sie baby co mówią że mają ciezko
@Lonate:

Teraz zarządzam zespołem SAP, a o SAPie nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem tak naprawdę co oni robią poza ogólnym zarządzaniem systemem dla klienta, robienie ticketow, przenoszenia jakiś danych itd.


To bez uszczypliwości jak koledzy wyżej, choć oczywiście z nimi się zgadzam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale co Ty właściwie robisz? Bo mam wrażenie, że zespół jakby Cię nie było to by sobie poradził
Ciekawe co jest bardziej prawdopodobne, że 50% populacji jest inherentnie zła w zarządzaniu czy że losowy wykopek jest biased i siedzi w bańce swoich uprzedzeń.


@pianinka: a prawda jest taka, że większy odsetek kobiet nie nadaje się do zarządzania, niż mężczyzn. I jest to zdanie również wykształconych kobiet, które ze mną pracują ¯\_(ツ)_/¯

@Ogau: Możesz okraszać swoje urojenia milionem "taka jest prawda" i "tak to już jest', nie zmienia to faktu, że to wyłącznie twoje uprzedzenia na podstawie anegdotek i ograniczonego wnioskowania.
  • 0
@Mysciak: Pilnuje żeby była odpowiednia liczba pracowników, kopie rekrutacje żeby rekrutowała, podwyżki, premie, urlopy, pilnowanie certyfikatów, szkoleni dla pracowników, kontakt z klientem
  • 0
@Shatter: Studia - brak (w trakcie, zaoczne, nie związane z tematem bo inżynieria środowiska). W tej firmie kariera to asystentka głównego szefa, potem typowy korposzczur excelowy w operations. Wcześniej praca w klimatyzacji (projektowanie, wyceny), jeszcze wcześniej call Center różne na różnych stanowiskach - od siedzenia na słuchawce przez bycie trenerem do managera
@pianinka: w żadnym wypadku nie jestem uprzedzony.

Zanim zacznę wrzucać jakieś artykuły wyjaśniające to zapytam, żeby była jasność. Czy uważasz, że kobiety odczuwają taki sam stres w pracy, jak mężczyźni? Czy uważasz, że gdyby jedna z płci odczuwała większy stres to nie wpływałoby to na ich pracę?