Wpis z mikrobloga

Zaczynam dzisiaj pracę jako Team Manager w korpo () Jakby ktoś mi powiedział kilka lat temu gdzie dzisiaj będę (myślałam wtedy, że nawet do pracy na kasie w Biedronce się nie nadaję) to bym wyśmiała.

Trzymajcie kciuki!

#pracbaza #korposwiat
  • 70
  • Odpowiedz
  • 5
@liczy_no_ze_niby_nie: Mam, ale kompletnie inaczej to wyglądało. Wiele lat temu pracowałam w call center i tam wspinając się po drabince doszłam do managera. Znałam prace od podstaw, byłam realnym wsparciem dla zespołu.

Potem było kilka lat nicości, depresja i inne przygody.

Teraz zarządzam zespołem SAP, a o SAPie nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem tak naprawdę co oni robią poza ogólnym zarządzaniem systemem dla klienta, robienie ticketow, przenoszenia jakiś danych
  • Odpowiedz
@Lonate:
1. Nie probuj być mądrzejsza od zespołu.
2. Nie baw się w micro management, daj ludziom pracować.
3. Jesteś manago, jak czegoś nie wiesz, to się do tego przyznaj, to żaden wstyd.
5. Nie stawiaj kontaktów z innymi manago powyżej relacji z zespołem. Pamiętaj, że to zespół masz dbać.
6. Chwal się osiągnięciami pracowników, nie swoimi. Za to powinnaś
  • Odpowiedz
  • 5
@missioncritical:
1. Mądrzejsza nie będę bo realnie nie znam się na tym co oni technicznie robią o czym im wprost powiedziałam
2. Jestem zbyt leniwa na micro management
3. JW - nigdy nie mam problemu z powiedzeniem, że czegoś nie wiem
4. Gdzie punkt 4?!
5. Z innymi manago kontakt mam w planach utrzymywać tylko w celu wymiany
  • Odpowiedz
@Lonate: kto miał kobietę nad sobą w pracy ten się w cyrku nie śmieje. Zrobisz im piekło, jak każda inna menadżerka? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mam, ale kompletnie inaczej to wyglądało. Wiele lat temu pracowałam w call center i tam wspinając się po drabince doszłam do managera. Znałam prace od podstaw, byłam realnym wsparciem dla zespołu.

Potem było kilka lat nicości, depresja i inne przygody.

Teraz zarządzam zespołem SAP, a o SAPie nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem tak naprawdę co oni robią poza ogólnym zarządzaniem systemem dla klienta, robienie ticketow, przenoszenia jakiś danych itd.

jakiś
  • Odpowiedz