Wpis z mikrobloga

@liczy_no_ze_niby_nie: Mam, ale kompletnie inaczej to wyglądało. Wiele lat temu pracowałam w call center i tam wspinając się po drabince doszłam do managera. Znałam prace od podstaw, byłam realnym wsparciem dla zespołu.

Potem było kilka lat nicości, depresja i inne przygody.

Teraz zarządzam zespołem SAP, a o SAPie nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem tak naprawdę co oni robią poza ogólnym zarządzaniem systemem dla klienta, robienie ticketow, przenoszenia jakiś danych itd.
@Lonate:
1. Nie probuj być mądrzejsza od zespołu.
2. Nie baw się w micro management, daj ludziom pracować.
3. Jesteś manago, jak czegoś nie wiesz, to się do tego przyznaj, to żaden wstyd.
5. Nie stawiaj kontaktów z innymi manago powyżej relacji z zespołem. Pamiętaj, że to zespół masz dbać.
6. Chwal się osiągnięciami pracowników, nie swoimi. Za to powinnaś być oceniana.
7. Szanuj work life balance - zarówno swój, jak
@missioncritical:
1. Mądrzejsza nie będę bo realnie nie znam się na tym co oni technicznie robią o czym im wprost powiedziałam
2. Jestem zbyt leniwa na micro management
3. JW - nigdy nie mam problemu z powiedzeniem, że czegoś nie wiem
4. Gdzie punkt 4?!
5. Z innymi manago kontakt mam w planach utrzymywać tylko w celu wymiany jakiś doświadczeń
6. Ja nie mam swoich osiągnięć, moi ludzie je mają
7.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mam, ale kompletnie inaczej to wyglądało. Wiele lat temu pracowałam w call center i tam wspinając się po drabince doszłam do managera. Znałam prace od podstaw, byłam realnym wsparciem dla zespołu.

Potem było kilka lat nicości, depresja i inne przygody.

Teraz zarządzam zespołem SAP, a o SAPie nie mam zielonego pojęcia. Nie wiem tak naprawdę co oni robią poza ogólnym zarządzaniem systemem dla klienta, robienie ticketow, przenoszenia jakiś danych itd.

jakiś danych