Wpis z mikrobloga

@jamaj: Teoretycznie nie, ale zadzwoń na infolinie, poproś o przełączenie do speców od światłowodu, poproś ładnie i uzasadnij to ci odpalą za free ;)
  • Odpowiedz
@qwerss: dzwoniłem na infolinię przełączyli mnie na infolinię techniczną płatną 2.44/minuta.
5 minut czekania aż ktoś odbierze, babka odebrała i powiedziała żeby napisać reklamację bo ona nic nie może zrobić ( 3 minuty rozmowy) tak więc hajs straciłem a nic nie ugrałem :(
Zobaczymy jak podejdą do reklamacji
  • Odpowiedz
@jamaj: Co za debile XD Na to złóż reklamacje. Przlaczyli cie na infolinie od konfiguracji urządzeń, a nie do ludzi od światłowodu
  • Odpowiedz
@qwerss: Odpowiedź na reklamacje jest negatywna. Tzn że jest tylko ip prywatne i nie ma możliwości uzyskania dynamicznego bądź statycznego Publicznego IP.
Także jeżeli ktoś się zastanawia nad zakupem internetu światłowodowego od #tmobile to zdecydowanie odradzam
  • Odpowiedz