Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 23
konstruowales je, że jesteś w 100% pewien tego faktu? Może jednak są różnice których laik nie zauważy, takie jak wieksza liczba zgrzewów, mocniejsze śruby?

@Iskaryota: iveco daily ma dmc 3,5t a jest też homologowane na 7,5t i to jest ta sama konstrukcja. Dlaczego? Bo po co producent wypuszcza samochod z ładownością 300kg. 3,2t waży z kiprem. Btw. Chodzi o brak tacho i ciche przyzwolenie na przeładowanie. Mam w firmie ducato co
via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
Ludzie! Auta na bliźnikaku to są te same co homologowane na 7,5 tony. Tylko to ukłon od producenta i przyzwonenie na przeladowaie. Daily z kiprem waży 3,2 tony. Ile razy legalnie przewiezie 5 ton? Prawie 17 razy.

Generalnie bierze się to z tego, że nie trzeba tachografu mieć i mandaty sporo niższe. Do 3,5t jest obecnie 1500 złoty plus rozładunek, a cieżarowe mają do 10 000zł dla kierowcy plus 30k dla firmy
iveco daily ma dmc 3,5t a jest też homologowane na 7,5t i to jest ta sama konstrukcja. Dlaczego? Bo po co producent wypuszcza samochod z ładownością 300kg. 3,2t waży z kiprem. Btw. Chodzi o brak tacho i ciche przyzwolenie na przeładowanie. Mam w firmie ducato co ma 2,9t netto i wozi drugie tyle


@Adam_Hilter: @MichuB: @NuklearnySzpadel: Już Wam mówię jak to jest. Jak zwykle ostra Januszerka w PL. Janusze