Wpis z mikrobloga

@NuklearnySzpadel: ale w sumie jest to dosyć ciekawe bo technicznie samochody czasem są identyczne w konstrukcji a jeden ma udźwig do 3,5 a drogi np. Do 5 gdzie są takie same tylko inaczej w papierach. Myśle ze będzie się rozchodzić o to ze zwiększa masą będzie trudniej kierować dlatego powinno się mieć już wyższe kwalifikacje
  • Odpowiedz
czasem są identyczne w konstrukcji


@TullamoreD: konstruowales je, że jesteś w 100% pewien tego faktu? Może jednak są różnice których laik nie zauważy, takie jak wieksza liczba zgrzewów, mocniejsze śruby?
  • Odpowiedz
@atrax15: Cała masa busów które widzisz na drogach ma realnej ładowności 100-500 kg i większość jeździ przeładowana. Firanki mają koło ~1 tony, a niech się trafi jakaś chłodnia z windą to pewnie koło 0 xD
  • Odpowiedz
@TullamoreD: Nie są identyczne, takie Dailly zarejestrowane na 7,5T ma najczęściej bliźniaki z tyłu i wzmocnione zawieszenie i mocniejsze hamulce

BTW większość dostawczaków 3,5t ma ładowność ok 1t bo same ważą po 2,5t same
  • Odpowiedz
@TullamoreD: mają bliźniacze konstrukcje, ale ta wyższej ładowności ma wzmocnione zawieszenie czy układ hamulcowy, bliźniaki na kołach z tyłu zamiast singli i jakieś inne pierdy, no i pow 3,5t Dmc wchodzi tachograf i rejestracja czasu pracy więc to też już inna liga
  • Odpowiedz