@NuklearnySzpadel: ale w sumie jest to dosyć ciekawe bo technicznie samochody czasem są identyczne w konstrukcji a jeden ma udźwig do 3,5 a drogi np. Do 5 gdzie są takie same tylko inaczej w papierach. Myśle ze będzie się rozchodzić o to ze zwiększa masą będzie trudniej kierować dlatego powinno się mieć już wyższe kwalifikacje
@TullamoreD: konstruowales je, że jesteś w 100% pewien tego faktu? Może jednak są różnice których laik nie zauważy, takie jak wieksza liczba zgrzewów, mocniejsze śruby?
@NuklearnySzpadel auto do 3.5t ma przewieźć 5 ton? Dobra nie wnikam bo to chyba jakaś wyższa matematyka, nie mam głowy do takich rzeczy, nigdy nie miałem
@atrax15: Cała masa busów które widzisz na drogach ma realnej ładowności 100-500 kg i większość jeździ przeładowana. Firanki mają koło ~1 tony, a niech się trafi jakaś chłodnia z windą to pewnie koło 0 xD
@TullamoreD: mają bliźniacze konstrukcje, ale ta wyższej ładowności ma wzmocnione zawieszenie czy układ hamulcowy, bliźniaki na kołach z tyłu zamiast singli i jakieś inne pierdy, no i pow 3,5t Dmc wchodzi tachograf i rejestracja czasu pracy więc to też już inna liga
@TullamoreD: konstruowales je, że jesteś w 100% pewien tego faktu? Może jednak są różnice których laik nie zauważy, takie jak wieksza liczba zgrzewów, mocniejsze śruby?
Komentarz usunięty przez autora
BTW większość dostawczaków 3,5t ma ładowność ok 1t bo same ważą po 2,5t same