Aktywne Wpisy
ludzki_odpad +844
Taki evil Owsiak narodził się w moim umyśle. Pewnie bezbek, więc nie taguję i prawie nikt nie zobaczy.
wortor +43
Sytuacja z przed chwili w jednym z SORow we #wroclaw Siedzę czekając na różową, gdy z rejestracji wychodzi babulenka na oko 90 lat ledwo stojąc podparta dwiema kulami. Okazało się, że lekarz jej nie przyjmie, bo ból który odczuwa nie jest wynikiem wypadku w dniu dzisiejszym. Babulenka staje w rogu korytarza i zaczyna płakać. Podchodzi do niej jeden facet i pomaga sie jej ubrać, po czym ja pytając gdzie mieszka. Oczywiście w
#linux #sysadmin
RHELa się używa, bo wsparcie techniczne jest. Głównie w USA tego używają
U nas CentOS, bo to darmowy RHEL był
Ale u mnie w firmie się używa Debiana i Ubuntu
Teraz tylko Ubuntu
@siemawpadajdomejkuchni: Jak to co poza tym? Korpo są w stanie wybrać gorszy produkt ale z lepszym wsparciem 24/24 i tu nie ma nic głębszego do zrozumienia. U mnie w korpo jak jest incydent to gość z Red Hata jest na lini max godzinę
Wsparcie nie musi oznaczać komercyjnego wsparcia. Każdy kto pracuje chwilę w it wie że oficjalne wsparcie os klasyczny ch dostawców to przepychanka z której nic nie wynika. Chodzi bardziej o wsparcie długofalowe w
Debian/Ubuntu - więcej pakietów
Centos/Rocky/Alma/RHEL - dłuższe wsparcie
Dokumentacja RedHata może nie omawia wszystkich aspektów systemu, ale to co jest w niej zawarte na 1000% działa. Z Debianem czy Ubuntu jest moim zdaniem różnie i podłużnie.
@siemawpadajdomejkuchni: suport
Np zwiśnie ci serwer to robisz snapshota w vmware jak sie skonczy dajesz reset.
Potem dajesz vm2core na snapshota i dajesz redhatowi i oni analizuja co sie zdupczyło no chyba ze sam umiesz analizowac kernel za pomoca crash