Wpis z mikrobloga

Jestem na etapie kupna domu w #usa #texas okolice #dallas z rynku pierwotnego.

Najważniejsza rzecz tu dla każdego #deweloper to infrastruktura drogowa. Drogi zwykle buduje się kilka lat przed rozpoczęciem sprzedaży, często wyglada to tak jak na zdjęciu. Bywają dwu lub nawet trzy pasmowe drogi w szczerym polu do nikąd. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak by kto był zainteresowany tematem nieruchomości w Texas, pytać śmiało. Odpowiem, pewnie z opóźnieniem bo właśnie idę spać ;)

Pzdr

#nieruchomosci #budownictwo #kredythipoteczny #hipoteka #stopyprocentowe #mieszkaniedeweloperskie #dom

thoorgal - Jestem na etapie kupna domu w #usa #texas okolice #dallas z rynku pierwotn...

źródło: comment_16500826201kXQ28vSWbXqVfQENbBP1W.jpg

Pobierz
  • 273
  • Odpowiedz
@aegispolis: Mieszkałem w Łodzi, a obecnie 20km od łodzi, wiele lat nie miałem samochodu, właściwie przez większość studiowania i MPK nie ma podjazdu do prywatnego samochodu, komfort to wiadoma sprawa, ale czasy dojazdu to przepaść. Jeździłem z górnej do ckd czyli drugi koniec miasta i to średnio trwało ponad godzinę przy użyciu mpk, po przesiadce średnie czasy spadły do 30 min. Dzięki samochodowi mam więcej życia dla siebie, a jak
  • Odpowiedz
@m0rgi: ''Nie, nie jest to normalne by kosztem miejsca dla ludzi i komunikacji zbiorowej wspierać firmy motoryzacyjne i paliwowe'' - Tak działa kapitalizm, politycy są wykupieni przez korporacje i jest jak jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
zniewolenie, bo ktoś ma auto i wybór czy jechać autem, czy nie?

@Ogau: no właśnie w stanach wyboru nie ma, o tym jest rozmowa. Wybór to mam ją, kiedy mógłbym mieć samochód, ale mam też komunikację miejską i samochodu mieć nie muszę.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@MatPL1122: no ale ty wysuwasz argument rodzaju - mieszkam daleko, mam słabo ogarnięta komunikację miejską, więc samochodem mam szybciej i wygodniej. No odkrywcze bardzo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tylko czy nie lepiej by było, jakbys jednak nie musiał mieszkać 20 km za miastem, albo miał ogarnięty i sprawny transport zbiorowy, aby posiadanie samochodu faktycznie było fanaberia, a nie koniecznością i zniewoleniem?
  • Odpowiedz
@aegispolis: ale ja mówie o realiach życia w mieście, górna to dzielnica w łodzi. A co do realiów życia pod miastem to i tak do miejsc do których muszę dojechać w łodzi czyli nie wiem jakieś galerki albo politechnika albo jakiś urząd to zajmuje mi to maks 40 min.
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MatPL1122: no dobra, ale ponownie - jaki jest twoj argument? Jest ok budowanie takiej infrastruktury, aby trzeba było jeździć wszędzie samochodem, bo teraz tak jest, więc po co zmieniać?
  • Odpowiedz
@mwmichal: To jest amerykanski standard, nawet mieszkajac w miarę "w centrum" jestes uzalezniony od samochodu. Oprocz tego centra miast sa z reguły dosyć "nieciekawe etnicznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)" - wypowiadam sie na podstawie cikago i ny, ale przypuszczam ze w texasie samochodoza moze byc jeszcze gorsza
  • Odpowiedz
@aegispolis: sens jest taki, że poza miastem koszt ogarniętego zbiorkomu i tak byłby astronomiczny żeby siatka miała jakikolwiek sens, czasy przejazdu raczej bardziej konkurencyjne też nie będą. Ludzie chcą mieszkać poza miastem, nie w blokach tylko w domkach z ogrodem, takie "przedmieścia" rosną jak grzyby po deszczu, niestety często w ramach zabudowy łanowej czyli komunikacyjny dramat. Polska nie jest tak gęsto zaludniona jak niektóre kraje zachodnie, wszelkie próby negowania wykluczenia
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@habemuspapau: ale ja to wiem, nie trzeba mi tego jakoś szczególnie podkreślać. Oceniam to jednak jako fatalne rozwiązanie, trudne do życia, marnotratwo czasu i zasobów.
  • Odpowiedz