Wpis z mikrobloga

@Jaroslaw_Keller: Ale ja mam wrażenie że jestem za bardzo pochylony, dłuższy mostek to mnie jeszcze bardziej wyciągnie.. nawet przy zatrzymywaniu się już parę razy zahaczyłem kolanem o kierownicę co też by chyba wskazywało że jest za mały.. nie wiem nie znam się. ¯\_(ツ)_/¯ Niżej zdjęcie poglądowe, a po tych 2 jazdach mam wrażenie że siodło jeszcze jest z pół centymetra za nisko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1648139362Jf1qlYTqZ3iGoVHIqRHaQL.jpg
@k3lt: Miałem kiedyś Tribana. Nogę mam dokładnie 85. Wziąłem L, bo M-ka wydawała mi się zdecydowanie za mała po krótkiej jeździe. Zrobiłem na nim trochę kilometrów, dobrze się czułem, nic mnie nie bolało. Ja bym raczej na Twoim miejscu wymienił na rozmiar większy, zamiast kombinować.
chyba będzie zwrot bo wydaje się za mały

ja mam wrażenie że jestem za bardzo pochylony, dłuższy mostek to mnie jeszcze bardziej wyciągnie


@k3lt: większy rozmiar cię jeszcze bardziej rozciągnie
@Blood: Właśnie tak chyba zrobię tylko nie wiadomo kiedy L'ka dojedzie
@ujdzie: Jak to? Na mój chłopski rozum to główka ramy jest dłuższa a więc kierownica będzie wyżej z siodełkiem na tej samej wysokości co M przecież
Jak to?


@k3lt: no przecież większy rozmiar to dłuższe rury i większa odległości pomiędzy siodłem i mostkiem, więc większy rozmiar wydłuży tę odległość i Cię wyciągnie bardziej. Jak jesteś za bardzo pochylony to wygląda na za dużą ramę, ale M przy Twoim wzroście powinna być ok, więc może jednak kwestia ustawień. A może tylko Ci się wydaje że jesteś za bardzo pochylony?
@cult_of_luna: Ale w tym Tribani różnica w długości górnej rury między M a L to tylko 16mm, a różnica w wysokości główki to aż 30mm.. może być że mi się wydaje bo to jednak moja pierwsza szosa / rower z barankiem, ale rower wydaje się strasznie nerwowy no i to zahaczanie nogą o kierownicę..