Wpis z mikrobloga

#bolt dostarcza jedzenie kompletnie odstające od standardu i zamówienia, olewa kompletnie reklamacje, „przekaże uwagi do restauracji”.
Informuję ich o tym, że użyje wszelkich środków dochodzenia moich praw, i co?, zablokujemy Ci konto jak to zrobisz! Wydawałoby się, że ostatnia aktywność UOKiK w sprawie #glovo i #uber #ubereats coś zmieni - jednak nie. #oszukujo #afera #chargeback #wykopefekt #gotujzwykopem #jedzenie #reklamacja #prawo
novyr9 - #bolt dostarcza jedzenie kompletnie odstające od standardu i zamówienia, ole...

źródło: comment_1635681379klcrniPDWE29sUw1nToVed.jpg

Pobierz
  • 92
@novyr9: Nie ogarniam wykopków, to według was do kogo należy kierować roszczenie w takiej sytuacji? Co z tego, ze bolt jest pośrednikiem jak zakup został dokonany na ich platformie i oni odpowiadają za wykonanie umowy. Później oni maja regres do restauracji która nawaliła. Ja raz znalazłam włos w żarciu - Uber Eats oddał kaske od razu.
  • 6
@SpalaczBenzyny: To właśnie cały ten ich bełkot, restauracje nie przyjmą reklamacji, kasę dostają potem i po potrąceniu prowizji. Przez to dochodzi też do absurdów typu rachunek w bolcie 50 zł, paragon na 80 zł.
Bolt pokazuje danie, pobiera pełną cenę, odpowiada za wszystko. To nie jest usługa wysłania kuriera po jedzenie, oni sprzedają jedzenie via knajpy, a próbują udawać kurierów - dlatego właśnie urzędy ochrony konkurencji i konsumentów się za nich
  • 1
@Adexi: Raz miałem śrubkę, też oddali. Przy czym oni wszyscy stosują taktykę pt. nowym użytkownikom albo pierwsze reklamacje - przechodzą, im więcej - tym trudniej (choćby reklamacje były słuszne).
Mam taką zasadę, że staram się za każdym razem zamawiać z nowego miejsca, żeby próbować nowych rzeczy i do tego pyszne nadaje się idealnie.


@Maslacki: to wystarczy wpisać nazwe restauracji w google i zamówić ze strony albo przez telefon xD
Ty jesteś głupi/a i to bardzo xD


@Canova: nie, to ty jesteś nie dość, że głupi, to dodatkowo dzban, bo wyzywasz wszystkich wkoło nie mając racji. Z kim zawierasz umowę na konkretną usługę, z tym potem dochodzisz ewentualnych praw. Jak kurier przyśle ci nie te spodnie, co zamówiłeś, to pojedziesz do Chińczyka, który je uszył, żeby złożyć skargę?
A po co Ci więcej zdjęć? Widzisz tu wszystko co trzeba, straszenie blokadà za dochodzenie swoich praw. Nie proszę Was o pomoc w ocenie jakości jedzenia, umiem sam + nie to jest głównym problemem.


@novyr9 Bo ludzie robią tak bezsensowne problemy z niczego, że nie wierzę dopóki nei ma dowodów. Pokaż żeś poszkodowany, a nie szukasz sposobu na darmowy obiad. Może usługodawca straszy, bo miał multum problemów na tym tle.

Aha i
@novyr9: znajomy pracuje na Bolcie i mówił, że takie groźby jak puszczenie w świat info o tym, że blokują za chargebacka to oni w sumie mają w dupie bo to są ich normalne regulaminowe procedury i się tym nie przejmują ¯\_(ツ)_/¯ zresztą podobno za złe zamówienie dostaje się zwroty czy tam rekompensaty, dali ci coś?
  • 0
@fan_comy: Zdarzało się, teraz nie. Zlewka totalna, na moje słowa, że to kpina i oczekuje rekompensaty za to jedno zdanie, dalej zlewka. Następnie widzisz właściwie na screenie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@novyr9: ja tam mam pozytywne doświadczenia z ich supportem. Do każdego zamówienia restauracja albo Bolt (już nie pamiętam) zobowiązała się dorzucić Colę, a pracownicy jej nie włożyli to po dosłownie jednym zdaniu support zwrócił mi 9 zł na saldo do wykorzystania przy następnym zamówieniu. Może wy po prostu zacznijcie na spokojnie z tymi ludźmi rozmawiać zamiast mordę od razu otwierać? Podobną sytuację miałem również z Woltem i też support bardzo w
@novyr9: my wiecznie mamy problem z fakturami za żarcie gdy zamawiamy przez firmy dowozowe. Raz w miesiącu możemy zamówić jedzenie na koszt firmy, ale musi być FV. Często mimo znaznaczonej opcji lub komentarza faktury brak.
Poten już nie da się doprosić. Restauracja mówi, że mamy gadać z dostawcą a dostawca, że z restauracją.
  • 0
@adoer123: Moja większość doświadczeń też jest pozytywna ale jak dużo się przypieprzasz a ostatnio miałem czarną serię to zaczynają olewać. Plus trafiają się geniuszki jak ta. Colę akurat dawała Coca-Cola.
@Marathora: I z tą spychologią właśnie mam problem, jak już przyjdzie co do czego to każdy rączki umywa. Bolt przecież nie gotuje a knajpie przecież nie płacisz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@novyr9: widocznie mają algorytm anty-januszowy i jesteś już na czerwono u nich. Julka z Bolta za 2k netto nie jest w stanie określić czy serio jest coś nie tak z Twoim zamówieniem czy po prostu próbujesz wyłudzić kasę. A takich co próbują na pewno nie brakuje ;)
lubisz być ruchany polaczku przez korporacje co? Uber od ręki w takim wypadku zwraca kasę


@tinder_project: Uber to takie samo gówno. Zamówiłem raz - zamiast 2 zamówionychdań dostałem tylko jedno. Uber zwrócił bez problemu. Kolejnym razem zamówiłem sushi z promowanej na głównej stronie knajpy i przyjechalo jakieś gówno - składniki ewidentnie stare. Żarcie do kosza i reklamacja do Ubera. Uber odpowiada że zauważyli że nadużywam systemu reklamacji i nic mi nie