Wpis z mikrobloga

#bolt dostarcza jedzenie kompletnie odstające od standardu i zamówienia, olewa kompletnie reklamacje, „przekaże uwagi do restauracji”.
Informuję ich o tym, że użyje wszelkich środków dochodzenia moich praw, i co?, zablokujemy Ci konto jak to zrobisz! Wydawałoby się, że ostatnia aktywność UOKiK w sprawie #glovo i #uber #ubereats coś zmieni - jednak nie. #oszukujo #afera #chargeback #wykopefekt #gotujzwykopem #jedzenie #reklamacja #prawo
novyr9 - #bolt dostarcza jedzenie kompletnie odstające od standardu i zamówienia, ole...

źródło: comment_1635681379klcrniPDWE29sUw1nToVed.jpg

Pobierz
  • 92
@novyr9: Nie rozumiem o co wykopki się tu plują xD Jeżeli firma jest pośrednikiem między Tobą a restauracją to normalne jest, że w razie jakichś problemów odpowiedzialność jest po ich stronie i niech oni się szarpią z restauracją. Miałem podobną sytuację z pyszne, tylko moje jedzenie nie przyjechało w ogóle a restauracja twierdziła, że jest git. Jak napisałem grzecznego meila z prośbą o wyjaśnienie sprawy to mi powiedzieli że nic nie
@novyr9: dlatego nie korzystać z usług gownofirm. Zamawiać bezpośrednio w restauracji, bez prowizji, jeżeli nie oferują dowozu to zamówić coś innego ale z restauracjami nie ma problemu. Im zależy na opinii ile razy bylo tak ze przywieźli gowno, telefon do restauracji, kierowca zawraca i oddaje sianko.
Co to w ogóle za standardy, że firma zazwyczaj zaczyna Cię szanować dopiero jak wylejesz na nich swoje #!$%@? xD


@Koloses: kumpel który pracował w call center którejś sieci, mówił że najlepiej trochę pokrzyczeć i dorzucić parę przekleństw, dostaniesz oznaczenie problematycznego klienta i od razu będzie cię łączyć z kimś wyższym stopniem, kto rzeczywiście ma rozwiązać problem ¯\_(ツ)_/¯
Ogólnie, różnie to wychodzi i zależy na kogo trafisz. Ja jednak jak droga reklamacji u nich wychodzi marnie bądź nie jest dla mnie niesatysfakcjonująca, to dzwonię do restauracji. Czasem to i to odrazu. Raz sam menadżer knajpy przywiózł mi nową porcję z przeprosinami. Innym razem miałam do wykorzystania voucher przy wizycie w knajpie. Wiadomo, że odpowiedzialność leży po stronie firmy z którą zawierasz umowę czyli apki, ale czasem warto skorzystać z bezpośredniego
Co to w ogóle za standardy, że firma zazwyczaj zaczyna Cię szanować dopiero jak wylejesz na nich swoje #!$%@? xD


@Koloses: poczytaj sobie odpowiedzi niektórych osób. Op i Ty się będziecie kłócić i domagać hajsu. 50% ludzi odpuści i nawet nie zadzwoni, 25% zadzwoni ale ich zleją i odpuszczą a tylko 25% będzie uparcie dążyć do swoich praw. Dla nich czysty zysk

@novyr9 A jak miałby uokik zadziałać?
W ogóle to nie pokazałeś nam zadnych zdjęć, tylko seans straszenia konsultanta xd skad mamy wiedzieć, że nie jesteś jakimś czubkiem, który ze wszystkim ma problem, a masz faktycznie rację?