Wpis z mikrobloga

#bolt dostarcza jedzenie kompletnie odstające od standardu i zamówienia, olewa kompletnie reklamacje, „przekaże uwagi do restauracji”.
Informuję ich o tym, że użyje wszelkich środków dochodzenia moich praw, i co?, zablokujemy Ci konto jak to zrobisz! Wydawałoby się, że ostatnia aktywność UOKiK w sprawie #glovo i #uber #ubereats coś zmieni - jednak nie. #oszukujo #afera #chargeback #wykopefekt #gotujzwykopem #jedzenie #reklamacja #prawo
novyr9 - #bolt dostarcza jedzenie kompletnie odstające od standardu i zamówienia, ole...

źródło: comment_1635681379klcrniPDWE29sUw1nToVed.jpg

Pobierz
  • 92
@novyr9: mi kiedyś pobrali 10 zł w bolcie za to że anulowałem przejazd (kierowca miał być za 6 minut, a przez 21 minut nie ruszył się z miejsca), nie chcieli oddać, zrobiłem chargeback, odzyskałem swoje pieniądze i sam usunąłem u nich konto
@novyr9: ja nie wiem jak wy to robicie że tak #!$%@? wam wychodzą rozmowy z tymi contact center od appek xd składałem kilka razy reklamacje w Wolcie, Bolcie, Uberze - zawsze były przeprosiny i zwrot części hajsu albo kupon na przyszłe zamówienia, No w każdym razie zawsze dobrze wychodziłem na tych fuckupach.
@tpvddd: Najlepiej płacic kartą z revoluta i tam w aplikacji przez internet można wypełnic wniosek o zwrot pisząc z konsultantem, bo w naszych polskich bankach nadal króluje papier z tego, co się orientuję.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@novyr9: Pisząc o UOKiK, strasząc Internetem pokazałeś z kim mają doczynienia.
Czemu niby przeszkadza ci usunięcie konta w apce której usługi ci nie pasują, syndrom Sztokholmski?
Co niby chcesz zgłaszać do UOKiK?
Rób chargeback, usuwaj konto i korzystaj z konkurencji.
Tak się walczy w kapitalizmie a nie się krzyczy jak jakieś rozwydrzone dziecko na czacie z call center które gówno może.
Jeszcze ten płacz o usunięte konto, trochę szacunku do siebie.
@Canova mylisz się i jeszcze jesteś z tego durnie dumny XD Jeśli firma jest posrednikiem (a nie tylko dostawcą) i to oni biorą od ciebie pieniadze za zamówienie, to po ich stronie leży rozwiązanie problemu i do nich zgłaszasz reklamację. To oni współpracują z producentem i w przypadku wielu zgłoszeń od klientów mogą odpowiednio zareagować łącznie z zakończeniem współpracy z restauracją.
  • 0
@Halbr: A po co Ci więcej zdjęć? Widzisz tu wszystko co trzeba, straszenie blokadà za dochodzenie swoich praw. Nie proszę Was o pomoc w ocenie jakości jedzenia, umiem sam + nie to jest głównym problemem.
  • 0
@Koloses: Ja robiłem chargeback Ryanaira w aliorze, wszystko przez telefon. Natomiast z Revo mam takie doświadczenia, że czasem na te czaty nie reagują ;D
  • 0
@Jamniki2: Nie może być całej korespondencji, bo mi ją skasowali, mam tylko tego screena. Roszczeniowy owszem, prostacki jest zaś twój komentarz. Moja cała rozmowa była kulturalna i merytoryczna, końcówka jest już raczej #!$%@? i prześmiewcza patrząc na to co paniusia pisze.