Wpis z mikrobloga

#bolt dostarcza jedzenie kompletnie odstające od standardu i zamówienia, olewa kompletnie reklamacje, „przekaże uwagi do restauracji”.
Informuję ich o tym, że użyje wszelkich środków dochodzenia moich praw, i co?, zablokujemy Ci konto jak to zrobisz! Wydawałoby się, że ostatnia aktywność UOKiK w sprawie #glovo i #uber #ubereats coś zmieni - jednak nie. #oszukujo #afera #chargeback #wykopefekt #gotujzwykopem #jedzenie #reklamacja #prawo
novyr9 - #bolt dostarcza jedzenie kompletnie odstające od standardu i zamówienia, ole...

źródło: comment_1635681379klcrniPDWE29sUw1nToVed.jpg

Pobierz
  • 92
  • Odpowiedz
  • 616
@SoulShredder: To oni mają podpisane umowy z restauracjami, to oni pobierają kasę, to ich sprawa jak wpłyną na restauracje i załatwią z nimi sprawę ;) Z czego miałaby zwracać restauracja?
  • Odpowiedz
  • 509
@LubieKiedy: Zamiast czerwonego curry przyszło bliżej nieokreślone coś przypominające zupę kokosową. Nie wiem czy zapomnieli zrobić z tego curry, czy oszczędzili na paście, czy im jej zabrakło - w każdym razie nie ma to nic wspólnego z czerwonym curry. Przy czym mi bardziej chodzi o obsługę i te teksty o blokowaniu konta gdy użyje się legalnych środków reklamowania. Co lepsze właśnie przyblokowali konwersacje, nagle jej nie widać ;)
  • Odpowiedz
  • 72
Po chwili zablokowali ten czat, nowy mogę utworzyć, w starych jest problem z wyświetlaniem i pisaniem
  • Odpowiedz
@zgubiles_sie_jelonku: umowę handlową zawarłeś z nimi, a nie z restauracją. Niech oni sami wyjaśniają problem.

I jeszcze te żałosne spermiarskie zdjęcie kobiety, aby faceci się łatwiej dali manipulować. Bardzo tanie zagrywki. Te wszystkie serwisy jedzeniowe są przeraźliwie niskiej jakości. Lepiej już zamawiać bezpośrednio z restauracji jeżeli jest taka opcja.
  • Odpowiedz
Ale rozpuszczony bachor z ciebie. Typowa karyna. Wróć kiedyś może na Ziemię, ze swoich urojeń, co?


@Nie_RabarbaR: jesteś mistrzem dedukcji i ocenia ludzi, zawsze 100% zgodność po 2 zdaniach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@novyr9: ogólnie polecam miejsca gdzie można płacić paypalem (np. pyszne), zwrot w skrajnych sytuacjach bardzo prosty i prawie zawsze udzielają, osobiście stosuję jak zamówię pizzę i ma dużą różnicę w wielkości (np. 30%
  • Odpowiedz
Lepiej już zamawiać bezpośrednio z restauracji jeżeli jest taka opcja.


@Bubo_bubo: Tylko najpierw taką restaurację, trzeba znaleźć. Za każdym razem jak chcę coś zjeść to mam spędzać 15-30 minut w google żeby jakąś znaleźć.
  • Odpowiedz
Za każdym razem jak chcę coś zjeść to mam spędzać 15-30 minut w google żeby jakąś znaleźć.


@Maslacki: jeżeli często podróżujesz to jest problem, a jeżeli zamawiasz u siebie to warto poświęcić chwilę aby znaleźć lokalne restauracje, które warto wspierać. Im mniej kasy korpo dostają tym lepiej.
  • Odpowiedz
@Maslacki: no to nie pomogę. Ja lubię zamawiać to co mi smakuje aż do przejedzenia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pyszne moim zdaniem jest najlepszym poośrednikiem, bo chyba w dalszym ciągu sporo Polaków zatrudniają.
  • Odpowiedz
Czekaj czyli ty żądasz zwrotu kasy od przewoźnika bo ci nie smakowało? XDDD To jak zamówisz buty przez internet to tez będziesz pisał do kuriera ze co to za buty raz ubrałeś i się rozkleiły?
  • Odpowiedz