Wpis z mikrobloga

@MyOwnWorstEnemy: tu nie chodzi KTO ale DLACZEGO firma nie pozwala Ci naprawić Twojego produktu, który od nich kupiłeś. Odpowiedź jest jasna - $$$.

Zresztą każdy kto miał doczynienia z autoryzowanymi serwisami Apple wie, że w prawie każdym wypadku życzą sobie za naprawę skandaliczne pieniądze, zazwyczaj o 10-20% taniej od nowego sprzętu i tłumacza "no wiesz ziomek, możemy naprawić Twojego iPhone'a X ale za trzy stówki więcej masz nowego 13".
  • Odpowiedz
@Peenie: kupuję iphone 11 więc tam nie ma tego problemu jeszcze, ale za parę lat, jak będę zmieniał telefon, to na pewno sprawdzę czy telefon jest naprawialny i jeśli nie, to wrócę na androida. na pewno nie kupię 13-stki ani innych jeśli nadal utrzymają tę chamską praktykę nienaprawialności. szkoda kasy w przypadku usterki. może komuś, kto ma tyle hajsu, by nie przejmować się naprawami tylko od razu kupuje nowy tel
  • Odpowiedz
@suqmadiq2ama: najlepsze jest to, że z komputerami przenośnymi jest to samo XD Pamięć i dysk wlutowane, coraz trudniej rozebrać czy wymienić/dołożyć cokolwiek. W starych laptopach dało się nawet wymieniać matrycę na FHD czy procesor, a teraz zapomnij. Podobne video oglądałem ostatnio o najnowszym Surface - jednorazówka z utrudnionym na maxa serwisowaniem..

A laptopy/komputery mają zdecydowanie dłuższy cykl życia obecnie niż telefony i mówimy o urządzeniach, które nieraz kosztują €1500 i
  • Odpowiedz
@suqmadiq2ama: biedne firmy z alledroggo, które składały jednego iphone z dwóch rozbitych i jednego kradzionego xD


Kto wymienia w telefonie coś więcej niż baterię po 2/3 latach?

@MyOwnWorstEnemy: Ostatni którego naprawiałem to był 4s teraz wole nosić z pół roku rozbity albo od razu po nowy do sklepu zamiast ulepa z ali
  • Odpowiedz