Wpis z mikrobloga

@ampcode: chciałem, ale póki co dokumentacja jak i samo SDK jest raczej ubogie. W dodatku cała dokumentacja w dużej mierze jest pisana jakby to bardziej była 'notatka przypominająca' niż jakiś drogowskaz. Co do samego SimConnecta to używam kilku peryferii i przede wszystkim OnAir. Edytowanie wagi na poszczególnych stanowiskach samolotu za pośrednictwem SimConnect nie działa od premiery, pomimo że jest odpisane jako działająca zmienna w dziale 'Status of Simulation Variables'.
  • Odpowiedz
@ampcode: Zapomniałbym o najważniejszym! Czekam na fajne samoloty z zaawansowaną symulacją systemów które są notorycznie odkładane w czasie ze względu na stan SDK i tego na co aktualnie SDK pozwala. Asobo/MS zamiast skończonym jednym produktem, serwuje nam co chwilę inne idiotyzmy... Scenerie państw, nowe skórki dla samolotów, samoloty-nieloty-do podziwiania, teraz dodadzą jakieś hugokoptery i wyścigi. To jest właśnie to czego potrzebujemy!
  • Odpowiedz
@newerty: No ale przynajmniej są jakieś zaawansowane samoloty jak Dc-6 czy fbw a320 ;) a z dokumenacją w programowaniu to wiadomo jak jest ( ͡° ͜ʖ ͡°). Mnie bardziej boli kwestia jak powoli (prawie wcale) idzie im poprawianie VR. No ja nieco stukam się z SimConnect podpinając peryferia tak jak chcę (by np wykorzystać kilka przycisków jako modifier i mieć lepsze możliwości obsługi wszystkiego ;)
  • Odpowiedz
Czekam na fajne samoloty z zaawansowaną symulacją systemów które są notorycznie odkładane w czasie ze względu na stan SDK i tego na co aktualnie SDK pozwala


@newerty: w tym roku ma wyjść 737-800 od PMDG i A320 od Fenix. Obydwa mają być study level, a aktualnie chyba najbardziej rozbudowany jest CJ4 i DC-6.
  • Odpowiedz
@newerty: FSUIPC znam, sam to za mało ;) Używam Universal Control Remapper + vJoy + FS_tool (z githuba) co razem daje mi możliwość połączenia Honeycomb Alpha i Bravo w jedno urządzenie - i np. pod jednym z push-to-talk przycisków na wolancie mam modifier do przycisków i pokręteł na Bravo itp ;)

DC-6 ma zaawansowną symulację imho, ale to też nie jest aż tak bardzo skomplikowany samolot ;) (acz nie mam
  • Odpowiedz
Długi czas oczekiwania na aktualizacje samolotów w Marketplace to też nie do końca jest wina Asobo


@KaiserBrotchen: No właśnie to wina ASOBO/Microsoftu ;) bo i przed wyjściem na xboxa do Marketplace wchodziło wszystko z opóźnieniem ~2 tygodnie, czasem więcej ;)
  • Odpowiedz
No właśnie to wina ASOBO/Microsoftu


@ampcode: ale i tak trwało to krócej niż teraz. Wtedy było od 1 do 2 tygodni zanim przeszło przez Asobo. Teraz wydłużyło się do już chyba około miesiąca bo do całej procedury przyłączył się jeszcze Microsoft. Więc odpowiedź to i tak i nie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@KaiserBrotchen: Tak, czy inaczej -ASOBO/Ms oszczędza na ludziach, więc trwa. Winy developerów oczywiście nie ma w tym zupełnie. Jak dla mnie sprawa prosta - kupuje bezpośrednio ;) więc market place mnie nie rusza, i developer nie musi odpalać Microsoftowi działki ;)
  • Odpowiedz
Carenado jak i Blackbox zapewniają że aktualizacje ich samolotów zostały już dawno przekazane do publikacji, dlaczego ASOBO zwleka z wypuszczeniem ich?


@newerty: Bo ASOBO po otrzymaniu aktualizacji wysyła je do Microsoftu. Tak dzieje się z każdym produktem dostępnym na konsolach, bez znaczenia czy jest to xbox czy playstation. A Microsoft się nie spieszy i dlatego tak długo to trwa, przypadkiem kiedyś Wiedźmin 3 nie czekał coś koło 2 miesięcy na
KaiserBrotchen - > Carenado jak i Blackbox zapewniają że aktualizacje ich samolotów z...

źródło: comment_16299231520MAJA2SHiEMFJHyja0uN0b.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@newerty: może i masz rację. Ja jako osoba, która dużo czasu spędziła na tworzeniu modów i zawartości do gier patrzę na to z trochę innej perspektywy. Musiałem się przyzwyczaić, że na niektórze rzeczy trzeba czekać dłużej. Musiałem zrozumieć, że deweloper też nie może zrobić wszystkiego ot tak.

Z kolei narzekanie na World Update'y jest kompletnie pozbawione sensu. Nie rozumiesz tego, że tym zajmują się inne osoby? Kto inny piszę i
  • Odpowiedz
  • 1
@KaiserBrotchen: Asobo nie reazlizuje jednego projektu, artystów można przenieść do innych projektów. Logikę wyścigów jednak trzeba programować... a to nie jest coś pierwszej potrzeby. Są ważniejsze sprawy no ale one nie zapewniają reklamy/dźwigni sprzedaży.

Ogólnie MSFS sprawia wrażenie jakby miał się tylko sprzedać, recenzje użytkowników i baza użytkowników zdają się nikogo nie interesować. MSFS ma ładnie wyglądać i zachęcać do zakupu, wszystko co nastąpi po sprzedaży to wyglada na przykry
  • Odpowiedz
Są ważniejsze sprawy no ale one nie zapewniają reklamy/dźwigni sprzedaży


@newerty: i tu dochodzisz do sedna sprawy. Tu głównym celem jest zarobek. Wydali to na konsolach więc teraz priorytet jest na zrobienie zawartości dla konsolowców, żeby chcieli to kupować. A sprzedaż gry na konsolach jest bardzo ważna bo to jeden z flagowych tytułów dla nowych xboxów.

Przykładem niech będzie huczne ogłaszanie współpracy z
  • Odpowiedz
@newerty: @KaiserBrotchen: Tak na spokojne zakończenie dla mnie na dziś - powiem tak - idealnie nie jest, ale nie ma co przesadzać, że połowa rzeczy nie działa ;) I tak msfs jest na poziomie większości dzisiejszych gier, zwłaszcza biorąc pod uwagę złożoność gry, takie Cyberpunki, czy Assassyny itp przy tym to małe gierki. Trzeba pamiętać, że dużo dzieje się pod maską. Tak wiele nie jest idealnie, ale dalej
  • Odpowiedz