@reakwon: a co jeszcze gorsze, w grach teraz też przestaną je kolorować i bedą w tym samym kolorze. W niektórych grach to masakra, np. MK11. Patrzysz na listę ciosów i wszystko się zlewa, a na PS4 były ładnie w kolorach.
@muminekZmoderacji: Bez sensu, te kolory tam są nie bez przyczyny wiadomo od lat ale Sony coraz bardziej o--------a, np. w Japonii od zawsze O było zamienione z X, ponieważ O w japonii sie kojarzy z potwierdzeniem a X z przerwaniem. Ale PS5 ma wszędzie tak samo klawisze i Kitajce były mocno w-------e, niestety Sony zgubą ci Amerykańce co teraz głównie rządzą.
@reakwon: oczywiście, że O od zawsze potwierdzenie (właściwie to "◯"), a X zaprzeczenie ("×"). Taki sam układ jest w Nintendo z A i B. A pierwsze PlayStation było tworzone początkowo we współpracy z Nintendo właśnie. Wszystkiemu winne jest to, że Sony postanowiło na zachodzie, że X będzie od zatwierdzania i dlatego też tak były tworzone wersje PAL gier, jak i zapewne amerykańskie NTSC - w tych akurat doświadczenia nie mam
@reakwon: W Sony akurat nie Amerykańce rządzą, tylko europejczycy przecież. Dobrze że się odsunęli od Japonii, bo oni to kilka 'swietnych' pomysłów mieli, jak np. Cell, czy to online. Na tych rzeczach akurat inne regiony się lepiej znają.
@tamagotchi: Racja, jednak plus taki że na pc możesz sobie zmapować. Nawet jest gdzies prototyp tej pierwszej konsoli, na szczęście deal nie doszedł do skutku i możemy się cieszyć PlayStation prawie 30 lat. Nintendo zawsze idzie pod prąd, czasami to wypali (Wii) a czasami jesteś do tyłu o miliardy (WiiU). Sony znowu kozaczy jak po erze PS2, oby się nie przejechali tą cenzurą, w--------m na graczy z azji, grami mega
@rowerek404: faktem jest, że to USA uratowało PS3, które swego czasu wprowadziło Sony w gigantyczne długi, co mogło doprowadzić tę firmę do bankructwa.
@rowerek404: Architektura PS3 była kosmiczna jak na swoje czasy, zaryzykowali a i tak im się opłaciło, do tego gdyby nie CELL to by np. TEMPEST nie powstał. Zresztą jak dla mnie to wina deweloperów, którzy nie chcieli poprawiać gier na daną platformę, sama dokumentacja Sony jest świetna. Taki ms może się schować przy sdk i dokumentacji co dostaliśmy w PS3/PS4 i PS5.
@reakwon: kupiłem sobie fajną fatkę - CECHA01, to chyba najlepsza istniejąca wersja PS3, ma wszystko, co później z niej wycięli. Mam w niej dysk 500 GB. Przydaje się głównie do gierek z serii "Buzz!", bo "Wiedza to Potęga" jest przy tym żenująco słaba. To świetny sprzęt, jedyna wada - hałasuje, wymiana pasty nie pomogła, a reballing za drogi. Więc jest tykającą b---ą i pozostaje tylko czekać aż padnie. Ale raczej
@tamagotchi: Potem cyk do piekarnika i podziała 2 miesiące :D. No najlepszy chlebak z hardwareowym wsparciem dla gier z PS2, co prawda nie każda śmigała ale jednak. Musieli ciąć jak ta konsola w 2006/7 roku kosztowała ponad 3k. Ja dobrze PS3 wspominam, co prawda pare gier (Bayonetta) było g------a to Exy wszystko wynagradzały.
@reakwon: Przeciez ps3 na początku miał potworną dokumentację, a devkity można było bez problemu niechcący ubić. Podzielenie ramu na 2x256 to tez niby dobry pomysł? Architektura cella taka dobra, że już potem jej nigdzie nie użyto i nawet się tego nie da na PS4 zaemulowac (albo się Sony nie chce). Gry w UE3 tez dobrze chodziły na ps3? (zwłaszcza na początku)? Nie słyszałem żeby jakis dev, niezwiązany z Sony, zachwycał
@reakwon: Niestety argument pod tytułem 'lazy devs' zostsl tyle razy obalony, że szkoda gadać. To tak, jakby mówic, że twórcy wersji gier na Sege Saturn byli leniwi, a nie że architektura do d--y.
Mój 9 letni syn tworzy muzyke w fl studio to jego pasja Ma 0 wyświetleń na youtube czy jest na sali choć 1 n----------y Mirek co da mu like lub komentarz https://www.youtube.com/watch?v=QlYt2ij85rg
#ps5
( ͡° ͜ʖ ͡°)