Wpis z mikrobloga

No ale tak było taniej.

Ale w sumie dobrze - po co kuć całą drogę tylko po to, żeby poszerzyć trawnik?

Pewnie przy kolejnym remoncie nawierzchni zwężą, spokojnie.
  • Odpowiedz
@alteron: Taka przebudowa wymaga całej procedury - projekt, projekt organizacji ruchu, zatwierdzenia, zgody, kosztowna przebudowa odwodnienia, ingerencja w geometrię jezdni - to kosztuje. Niestety w Polsce tak się budowało - brak kształtowania miejsc parkingowych geometrią i krawężnikami tylko jeb prosty krawężnik przez całą długość, zbyt szeroka jezdnia i malowanie P-21 (strefa wyłączona z ruchu). Przebudowa w ten sposób wszystkich skrzyżowań to setki milionów - oczywiście to się dzieje ale w
  • Odpowiedz
@alteron: 1. Taką infrastrukturę budowano wtedy kiedy zbudowano/przebudowano 90% ulic w Polsce czyli za PRLu. Czyli nie Urząd Miasta a Rada Narodowa( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie było potrzeby budowy zatok parkingowych czy bezpiecznych przejść dla pieszych.
  • Odpowiedz