Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@om606: szpilki z nakrętkami w japoncu to duża szansa na urwanie jeśli została źle dokręcona. Łatwo to przegwintowac jeśli ktoś nie jest zbyt uważny i później przy odkręcaniu strzela jedna po drugiej.
@Pulton: pneumat to pnemuat, na powietrze jak nazwa wskazuje xd na baterie to po prostu udarowy
@Cephalopoda_Ammonoidea: śrub trzymających koła nie smaruje się żadnym smarem, można jedynie styk śruby z felga, stozek czy polkolisty ale nigdy gwint
@bdfi3:
Aż mi się przypomniało jak skakałem po kluczu i mnie szef ratował gazrurką (paczki dla poczty wtedy rozwoziłem i było ryzyko, że będzie w ciul reklamacji jak tego koła zaraz nie zmienię) XD
w sumie nawet się nie powinno.

@bdfi3: ja tam sobie smarnę jak już śruba pozbyła się ocynku. Odkręcić się nie odkręci jak dokręcisz te 130Nm, a przynajmniej jak przez rok nie będziesz ruszał to na pewno odkręcisz. Co innego jak śrubka ocynkowana, to smarować nie ma sensu
@om606: Tu nawet nie ma co zaczynać porównywać, bo jeśli chodzi o klucze udarowe Milwaukee nie ma konkurencji na rynku. 3/4 od hilti ma 800Nm, od milłoka jakieś 1600. Nie wspominając już o calowych. Pistolet calowy ma 2k, a ten z foty wyżej prawie 2600.
@Katiee: można się zdziwić - były zielone, które do niczego się nie nadawały. Ale czarne biją większość starszych generacji makit oraz milwaukee. Mogą konkurować z fuel bo też są na silnikach bezszczotkowych. Długo w tym już siedzę.