Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Yokoetneivvis: ogarniesz. Specjalista c++ nie jestem ale coś tam grzebałem i byłem w stanie sam od 0 w nim programować hobbistycznie.
Programowanie jak każda inna umiejętności. Łatwo zacząć, umieć podstawowe rzeczy, ale żeby być specjalistą trzeba kilku lat minimum.
  • Odpowiedz
  • 3
@Yokoetneivvis: nie podpowiem bo nie znam się się na game Dev. Jakbyś jednak stwierdzil że chcesz robić coś innego to spróbuj języki typu : c#, Java. Z frontu spróbuj sobie JavaScript i jakiś framework (react, angular, cokolwiek innego ) i sam stwierdzisz co ci się podoba

Jeżeli nigdy nie miałeś styczności z programowaniem i stwierdziłeś że c++ bo programowanie gier musi być fajne to cię rozczaruje- nie jest. Są o
  • Odpowiedz
  • 5
@Yokoetneivvis: z programowaniem jak z pisaniem. Literki da się ogarnąć i powolutku pisac. To są się ogarnąć szybko. Tak jak dziecko w przedszkolu. Ale żeby napisać jakieś wypracowanie czy książkę to potrzeba z kilka lat.
  • Odpowiedz
@Yokoetneivvis: myślę, że jak najbardziej poradzisz sobie z C++. To nie jest żadne rocket science, ale po prostu trzeba mieć trochę cierpliwości i samozaparcia, żeby osiągnąć tu jakiś zadowalający poziom.

Dawniej więcej osób zaczynało od C++, bo nie było tyle łatwiejszych alternatyw. Moim pierwszym językiem też był C++, a ponieważ było to 16 lat temu, to wtedy był to język jeszcze mniej przyjazny niż obecnie (czyli po C++11). I wcale
  • Odpowiedz
@Yokoetneivvis: C++ w unrealu jest trochę prostszy niż taki czysty. W dodatku w unrealu możesz mase rzeczy w blueprintach prototypować, a potem krok po kroku przepisać do cpp dopiero
  • Odpowiedz
c++