Wpis z mikrobloga

Ktoś z insiderów przemysłu growego (developerów, grafików, marketingowców...) ma jakiś pomysł, na jakie tory mogła aktualnie ukierunkować się produkcja w CDPR? Sądząc po informacjach, jakie otrzymaliśmy na temat patcha 1.2 wnioskuję, że - tak jak ostatnio ktoś przytoczył na tagu - "wygaszają" Cybera. Początkowe zmiany nie napawają optymizmem i nie wyglądają na jakieś szczególnie zawiłe do ogarnięcia, tym bardziej patrząc na to, co w kwestii tych problemów wypuściło środowisko moderskie.

Pytanie nie jest sarkastyczne, po prostu ciekawi mnie to, czy nie zabrali się za kolejnego Wieśmaka, albo jakiś mityczny MASOWY URLOP? :P
#cyberpunk2077
  • 16
@SzarlatanZTorunia: muszą przecież naprawić wersje konsolowe aby nie było wywalania z gry. Powrót do ps store to jest dla nich 100% focus i to pewnie robią programiści od silnika. A co w tym samym czasie robią programiści z innych działów któż to wie...
@SzarlatanZTorunia:
Długofalowy plan w stylu studentki na kolokwium

Czego nie umiem to dowyglądam.


W klasycznym dla nich stylu mało mówią a to co już wypuszczą na zewnątrz jest marketingowym bełkotem w stylu "szklanka jest zawsze do połowy pełna" gdzie rzeczywistość ma się nijak do komunikatu.

Na 90% wewnątrz plan jest taki, żeby grę dotoczyć do poziomu sprzedawalności na PSN a potem zrobić przeskok na content - pierw małe darmówki w ramach
@SzarlatanZTorunia: nie mogą go wygasić. Po drugie poczekajmy na ich sprawozdanie dla inwestorów, tam muszą jasno określić strategię firmy na kolejny rok. Czyli powiedzą, czy mają zamiar opierać się na cyberpunk i go rozwijać, czy też nie - oraz powiedzą co dalej. To jest podstawa na której można snuć teorie.
@slums: robienie gry dla progresywów to byłaby porażka, bo cyberpunk to była totalnie gra dla lewaków i zobacz jak się marnie sprzedała. Może w końcu zrobią grę dla normalnych ludzi i wtedy odniosą sukces.
@SzarlatanZTorunia: Z punktu widzenia czysto developrskiego [moim zdaniem]:
najlepiej było by zapowiedzieć w najbliższym czasie jedynie drobne poprawki (łatki jak patch 1.2, ale nie reklamować jako pełnoprawny patch), a pełne siły przerzucić na robienie wersji 2.0, która by porzucała stare konsole i zrywała kompatybilność save'ów, ale miała usprawnienie lub/i dodanie mechanik role playowych + DLC (robione głównie przez artystów i lvl designerów), które planowali wprowadzić.
Tyle, że ETA takiej wersji to