Błotne mirki, macie/znacie Jeepa Grand Cheerokee WK? Jak mieć pewność, że napęd jaki ma to Quadra Drive II? Napis pod dźwignią zmiany biegów właśnie to napisze? Po VIN tego się nie odczyta, prawda?
Ma to auto jakieś większe bolączki, czy raczej jeździ?
@anonim1133: Auto z QD2 ma w środku pod dźwignią zmiany biegów napis Quadra Drive II oraz chromowaną dźwigienkę w kształcie litery T, poniżej której masz przycisk N i 4WD Lock. Po VIN możesz sprawdzić czy pojazd wyszedł z fabryki jako 2WD albo 4WD (piąta pozycja w VIN). Dla aut z US: S=2WD R=4WD. Dla aut eksportowych C (dla LHD) i D (dla RHD). Co się wali w tych autach? Żre je
@anonim1133: mam od 3 lat takiego z 5.7 hemi. Poprzednoo miałem WJ'ta i to dwa rozne swiaty w prowadzeniu bo WJ miał 2 mosty a w WK masz z przodu niezalezne zawieszenie
@anonim1133: mam go 3 lata, nie licząc paru gum czyli zwykłego eksplatowania to nic sie z nim nie dzieje. Gaz mi szwankował ale po wymianie reduktora znów jest pięknie. Bede nim jezdził ile sie da bo te nowoczesne auta to są bez serca wogole, sama elektronika i silniki policzone zeby sie popsuc przy pewnym przebiegu. Wsadziłem mu lift 2", wieksze koła i nie mam problemu z miejscem do parkowania :)
@anonim1133: ma wady jak wszystko ale silnik robi łutututu co niektórzy cenią. Komfort porównywalny do disco 3. Jakość wnętrza porównywalna do poloneza. W terenie rzadko je widuje, głównie jakaś turystyka i rekreacja. Zadbany warto, taniego nie warto bo odszczurzanie potrafi przekroczyć wartość auta kilkukrotnie.
@anonim1133: a w zizlu jeszcze lejące chłodniczej egr. Sam silnik 3.0 spoko to ten sam co w w211 czyli setki taksówkarzy. Właśnie sam się czaje na takiego lub ml lub tuarega ale wybór ciężki
@anonim1133: Stary Chrysler jak stary Chrysler, trzeba mądrze kupić żeby potem nie płakać. Miałem WK/WH 5,7, ale w terenie był za mało dzielny na moje potrzeby (słaby wykrzyż), a jak na swoje gabaryty za mało pakowny żeby go trzymać jako daily drivera, choć pomijając ten użytkowy aspekt to bardzo miło wspominam.
@anonim1133: Czemu ? 3 kilo zizel jest całkiem spoko:) wersja akurat bez pneumatyki wiec nie ma go się bać. No właśnie po moich doświadczeniach z wj stwierdzam ze coś nie tak jest z pozycja w jeepie
@Terrano_pl: Mi z kolei odpowiadała pozycja w WJ jak miałem okazję prowadzić. W Touaregu jakoś tak mega cofnięty człowiek jest. Kwestia "gustu" w takim razie ;-)
@anonim1133 pochyl się jeszcze nad commanderem. Mialem półtora roku, targałem przyczepy i gnoilem na ile atki pozwalały. Super na suvowe wyjazdy albo do lekkiej turystyki. Wtedy byly dosc drogie
@Trollsky: Dało się jeszcze w trasę pojechać na takim lifcie i kole? Bo wygląda pięknie :P @bigger: Nie wiem czy nie wrócę do pomysłu z Pajero 3/4 jednak. Nastraszyliśćie trochę ;-)
@anonim1133: tak, to było moje daily przez 3 lata codziennie 35 km do pracy w jedna strone. Natomoast autostrada to był koszmar i w sumie głownie dlatego zmieniłem auto bo jezdze ostatnio wiecej do Wrocławia.
Ma to auto jakieś większe bolączki, czy raczej jeździ?
#offroad #jeep #motoryzacja
źródło: comment_1612780285l5dRtapJcUsKSLbrVmRRg3.jpg
Pobierzźródło: comment_1612785084mqjqAO0MdkjqWTQcQNUbK6.jpg
PobierzZadbany warto, taniego nie warto bo odszczurzanie potrafi przekroczyć wartość auta kilkukrotnie.
źródło: comment_1612805110FC0MD8eEWWGbiHJhaCcWbp.jpg
Pobierzźródło: comment_1612814383XW3JwM0TaARualwihDXjCB.jpg
Pobierz@bigger: Nie wiem czy nie wrócę do pomysłu z Pajero 3/4 jednak. Nastraszyliśćie trochę ;-)