Wpis z mikrobloga

Wiecie co mie #!$%@?? To, że w tym kraju każdy jest #!$%@? na kasę. Ostatnio w Gminie poszukiwali osoby do księgowości. Jakie zarobki? 2200 na rękę. Nie dotyczy mnie to zupełnie, bo nie jestem księgowym, ale ludzie, na litość boską

2200 to może #!$%@? ochroniarz w biedronce, stróż nocny albo coś w ten deseń. A oni mają wymagania po kilka lat doświadczenia, studia, a płacą takie gówno XD I to się tyczy bardzo wielu ofert. Jak w ogóle można komuś zaproponować tak śmieszną kasę za pracę, w której naprawdę trzeba już coś umieć i myśleć?

A wiecie co jest najlepsze? Że jak ktoś sobie potem wynegocjuje 200-300 zł netto więcej, to jest #!$%@? wręcz prześladowany na każdym kroku, bo jak nie robi jak robot, lub coś mu nie wyjdzie, to zaraz ŁOO ROSZCZENIOWY TAKĄ PODWYŻKĘ DOSTAŁEŚ, A TERAZ CO? ZA CO CI PŁACIMY

Ja #!$%@?, kraj niewolników

#pracbaza #studbaza #korposwiat #januszex
  • 37
@Sok_Mandarynkowy: We Wrocławiu właśnie zakończył się nabór na referenta do wydziału organizacyjno - kadrowego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej. Stanowisko urzędnicze, wymagane doświadczenie zawodowe, preferowane wykształcenie wyższe. Obowiązków sporo - obsługa korespondencji, obieg dokumentów, sprawy kadrowe, telefony + zastępowanie sekretarki komendanta w przypadku jej nieobecności. Wydawałoby się całkiem odpowiedzialne stanowisko, sektor budżetowy, stabilizacja. Przydałaby się co najmniej ta 3 netto z przodu, i to już na samym początku. Rzeczywistość? Najniższa
@Sok_Mandarynkowy: I to nie zawsze trzy strony do przodu ( ͡° ͜ʖ ͡°) W szkole średniej miałem nauczycielkę, która prowadziła lekcję po prostu wolno czytając rozdział w podręczniku i dodając jakieś drobne wzmianki, ale nie czegoś ponadto, a raczej w formie przykładów, odwołań albo dyskusji. Czyli coś co czytając ten sam podręcznik potrafiłby każdy. Następnie, po przeczytaniu całego rozdziału, dyktowała to co pogrubione w podręczniku do zeszytu,