Wpis z mikrobloga

@AntyKuc: Czy ja wiem czy porównywanie takiej gry do copypasty ubisoftu jest dobre? Ubisoft jednak uderza w co innego niż CDP, tam gra ma być długa, pełna znajdziek i wszystkiego z lekką i przyswajalną dla każdego fabułą.
Tutaj masz grę RPG z wyborami, które gówno znaczą bo niezależnie od wybranej odpowiedzi stanie się to samo. Świat mimo, że szczegółowy to pełny niczego, nasrane automaty z jedzeniem na każdym kroku, w niektórych
Wyznacznikiem powinno być nie widzimisie, ale ile było zwrotów, ile faktycznie godzin ogrywał pojedynczy gracz. Takie staty przecież są zbierane. Ocena powinna być maszynowa i z automatu.
Kogo obchodzi opinia na temat fabuły jakiegoś randoma który ostatnią książkę przeczytał w podbazie.
Skala 1-10 i dla każdego punktu ilość godziny gry na gracza vs ilość godziny na przejście deklarowane przez producenta.
Mam wrażenie, że pełno czarusiów chce zabłysnąć na „obalaniu świętości” i wypisują
@Megawonsz_dziewienc:

Tutaj masz grę RPG z wyborami, które gówno znaczą bo niezależnie od wybranej odpowiedzi stanie się to samo.

Masz dużo wyborów w sub questach (fabuły głównej tylko trochę ruszyłem), które wpływają na rozwiązanie danego zadania. W dodatku każdą misje możesz przejść na kilka sposobów. Gra nic nie wymusza. Co do pustoty świata to absolutnie się nie zgadzam. Co chwile natrafiam na jakieś ciekawe dialogi podczas eksploracji, na notatki rozszerzające lore.
@AntyKuc:

Co chwile natrafiam na jakieś ciekawe dialogi podczas eksploracji


I będą dokładnie takie same za każdym razem jak będziesz tamtędy przechodził. Co psuje immersję i odbieranie świata jako żywy szczególnie jak robisz jakieś misje, które cię tam wysyłają ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Które wpływają na rozwiązanie danego zadania.


Ty mówisz o sposobie podejścia do zadania, ja mówię o dialogach, które nic nie wnoszą, możesz wybrać drugą
@Megawonsz_dziewienc:

I będą dokładnie takie same za każdym razem jak będziesz tamtędy przechodził.

No ale nawet w GTA V i RDR2 zawsze to samo zdarzenie poboczne się odpala jak przejedziesz przez dany teren.

Ty mówisz o sposobie podejścia do zadania, ja mówię o dialogach, które nic nie wnoszą, możesz wybrać drugą opcję dialogową, ale nadal skutek będzie ten sam.

Nie prawda. Dużo questów miałem takich, że mogłem kogoś przekonać za pomocą
Co chwile natrafiam na jakieś ciekawe dialogi podczas eksploracji

I będą dokładnie takie same za każdym razem jak będziesz tamtędy przechodził.


@Megawonsz_dziewienc: czyli jak mój dziadek, jak jeszcze żył. Co wizyta, nawija to samo i tak samo.
Ta gra symuluje prawdziwe życie bardziej niż ci się wydaje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@AntyKuc:

No ale nawet w GTA V i RDR2 zawsze to samo zdarzenie poboczne się odpala jak przejedziesz przez dany teren.


Nie przypominam sobie, żeby Rockstar mówił cokolwiek o: - AMAZING AI that directs enemies during combat/patrol but also CITIZENS AND NPC' daily life https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kbk4ap/the_ai_of_cyberpunk_2077_an_indepth_look_at_the/

albo - NPC unique daily routine and AI https://www.tweaktown.com/news/73048/over-thousand-cyberpunk-2077-npcs-will-have-unique-daily-routines/index.html

Nie prawda. Dużo questów miałem takich, że mogłem kogoś przekonać za pomocą atrybutu żeby mi coś oddał,
@Megawonsz_dziewienc:

Nie przypominam sobie, żeby Rockstar mówił cokolwiek o: - AMAZING AI that directs enemies during combat/patrol but also CITIZENS AND NPC' daily life


Co do AI to się zgodzę, ale rozmawiamy o randomowych sytuacjach z npcami. Jak sobie to wyobrażasz, że jakaś sytuacja zależna od danego miejsca będzie odpalana w innym, czy dialog będzie inny?

Ja jedno, ty co innego ¯_(ツ)_/¯

Mówisz, że dialogi nic nie wnoszą, a jest to