Wpis z mikrobloga

O ciul xD Procesory AMD mają gorszą wydajność niż Intele w CP2077 bo użyto Intelowskiego kompilatora C++, da się to dość łatwo naprawić edytując .exe otwierając go w edytorze hexów xD
https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/kbsywg/cyberpunk_2077_used_an_intel_c_compiler_which/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

#cyberpunk2077
źródło: comment_1607803432XOjILg3l4D0NV2qhF4rJdp.jpg
  • 76
@pjveonot: nie byłem w stanie u siebie znaleźć tej linii hexa, wyszukiwałem i za ciula, nic. Mam wersje steam, która ma gog launchera, Cyberpunk2077.exe znajduje się w steamapps\common\Cyberpunk 2077\bin\x64
Pod tym adresem co podali 02A816B0 jest co innego, wtf

NVM znalazłem xD
@Reepo: Podobny problem jest ze starszymi prockami Intela(nie wiem jak AMD) - zaraz po tutorialu gra #!$%@? do pulpitu, jak się okazuje mnóstwo ludzi ma taki problem. Od tego momentu najwyraźniej silnik oczekuje instrukcji AVX, których starsze procesory nie obsługują, ale wystarczy tak jak tutaj podmienić w HXD jedną linijkę i gra chodzi bez problemu (a procek - u mnie Xeon W3680 nawet się przy tej grze nie spoci)
@Klopsztanga: @Czeski-: @Antyradek: Kurła to nie jest wina kompilatora ani Intela tylko biblioteki GPUOpen od AMD xDDDDDD
Dla procesorów innych niż z rodziny Bulldozer liczy liczbe rdzeni fizycznych a nie logicznych a na tej liczbe bazuje Cyberpunk przy tworzeniu thread poola i dlatego nie wykorzystuje potencjału wielu procesorów w pełni. Intel nie ma nic do tego.
Biblioteka ma #!$%@? desing bo raz zwraca rdzenie fizyczne a raz logiczne w
oryginalny post miał złe wnioski i złego patcha który poprawiał AMD ale psuł intela. Prawda tu: https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/kbsywg/cyberpunk_2077_used_an_intel_c_compiler_which/gfknein/?utm_source=reddit&utm_medium=web2x&context=3

EDIT: na CPU z więcej niż 1 chipletem wydajność spada czyli oprócz tego patcha trzebaby zakdować preferencję gry do wypełniania 1 CCX najpierw a dopiero jak się nie da następych.