Aktywne Wpisy
pieknylowca +282
Ale partie musiały sypnąć kasy że taka zmasowana akcja przeciwko #konfederacja no ale cóż, psy szczekają, karawana jedzie dalej. #polska polityka #polityka
Volantie +144
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/kbsywg/cyberpunk_2077_used_an_intel_c_compiler_which/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf
#cyberpunk2077
Ryzen 3600X
Radeon 5700XT
HyperX 16GB 3000Mhz CL15
5 minut gameplayu jak przemieszczam się od Viktora do Wakako w celu odebrania nagrody.
Naprawdę czuć różnicę w płynności (ʘ‿ʘ)
mod OFF
Pod tym adresem co podali 02A816B0 jest co innego, wtf
NVM znalazłem xD
Nie potrafią grać uczciwie od 15 lat.
Komentarz usunięty przez autora
Nie wiem jak to wygląda, ale może konsolowcy dostaną "patcha" poprawiającego wydajność ( ͡º ͜ʖ͡º)
Link
https://www.reddit.com/r/Amd/comments/kbp0np/cyberpunk_2077_seems_to_ignore_smt_and_mostly/gfjf1vo/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf&context=3
Komentarz usunięty przez autora
https://www.reddit.com/r/Amd/comments/kbp0np/cyberpunk_2077_seems_to_ignore_smt_and_mostly/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf
Chyba Microsoftowy, Clang czy GCC nie robią takich rzeczy.
Komentarz usunięty przez autora
Dla procesorów innych niż z rodziny Bulldozer liczy liczbe rdzeni fizycznych a nie logicznych a na tej liczbe bazuje Cyberpunk przy tworzeniu thread poola i dlatego nie wykorzystuje potencjału wielu procesorów w pełni. Intel nie ma nic do tego.
Biblioteka ma #!$%@? desing bo raz zwraca rdzenie fizyczne a raz logiczne w
EDIT: na CPU z więcej niż 1 chipletem wydajność spada czyli oprócz tego patcha trzebaby zakdować preferencję gry do wypełniania 1 CCX najpierw a dopiero jak się nie da następych.