Wpis z mikrobloga

O ciul xD Procesory AMD mają gorszą wydajność niż Intele w CP2077 bo użyto Intelowskiego kompilatora C++, da się to dość łatwo naprawić edytując .exe otwierając go w edytorze hexów xD
https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/kbsywg/cyberpunk_2077_used_an_intel_c_compiler_which/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

#cyberpunk2077
źródło: comment_1607803432XOjILg3l4D0NV2qhF4rJdp.jpg
  • 76
@Reepo: @pjveonot: Właśnie sprawdziłem to na Ryzenie 3600 z 5700xt i przynajmniej w mieście gdzie jest sporo NPC nic to nie daje, klatki zgadzają się na 2 różnych plikach exe co do jednej. Albo już w 1.04 to poprawili sami, albo jakaś ściema ;)

EDIT: ew. liczą się rozdzielczość i ustawienia graficzne. U mnie HIGH 1440p.
Ale byłyby jaja jakby CDP skompilowało częściowo grę pod konsole z APU AMD na kompilatorze Intela XD


@pjveonot: Nie pierwsza taka akcja w korpo. Z Mario N64 było to samo szambo - komuś się #!$%@?ło i w argumentach gcc nie zapodał optymalizacji, przez co mapka z łodzią Bowsera lagowała na releasie.