Wpis z mikrobloga

Bardzo podoba mi się jak CDPR zadbało na starszych konsolach o takie małe smaczki jak np. lockdown Night City ze wzgledu na wirusa. Musieli pewnie na szybko wprowadzać tego "day1CovidPatch", ale wyszło naprawdę nieźle ( ͡º ͜ʖ͡º)
#ps4 #cyberpunk2077 #heheszki
m.....3 - Bardzo podoba mi się jak CDPR zadbało na starszych konsolach o takie małe s...
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cin123654: albo po prostu nie wydawać gry na sprzęt, na który nie potrafia zrobić żeby wygladała i działała dobrze.
Tak samo jak nie wypuścili jej na telefony komórkowe. Nie jest to wina sprzętu, tylko devów i ich polityki.
  • Odpowiedz
@01ab: nieprzespana noc wiec bledy pisze , gram na PC od 20 lat , zawsze gry byly pisane pod PC. Poznie dopiero gry na konsole i ciecie o razu zeby na slabym sprzecie wzgledem PC jako tako chodzilo.
  • Odpowiedz
@cin123654: to konsole sprawiły że gry weszły do mainstream, taka prawda, gdyby nie konsole to gierki nadal byłyby niszowym hobby.

Dobry przykład to crysis, pierwszego zrobili tylko na pc, gra super, hit, dużo szumu zrobiła ale niestety na pc nie ma takiej sprzedaży by się opłacało robić wysokobudżetowe gry tylko na pc więc następne części były też na konsolach.
  • Odpowiedz
ale gra nie wygląda tak jak ta twoja manipulacja, dorwałeś jakiś filmik z wersji bez paczy i przedstawiasz to jako właściwą gre. Obiektywizm lvl wykop

@Zielony_Ogr: co za bzdura.
Poniżej masz link do właściwego filmu. Nie jest to jakas alpha, czy beta. Samo gadanie o day 0/1/2/X patch jest smieszne. Gra ma wyglądać dobrze na premierę i kropka. Inaczej można nawet po roku po premierze powiedzieć, że "noooo to jeszcze
m.....3 - > ale gra nie wygląda tak jak ta twoja manipulacja, dorwałeś jakiś filmik z...
  • Odpowiedz