Wpis z mikrobloga

@Liese: Ile ja czasu w tych pociągach spędziłem. W zimie ogrzewanie #!$%@?ło tak, że sauna przy tym to komora kriogeniczna, w lecie oczywiście nie dało się okien otworzyć, ewentualnie mix obu przypadków żeby było gorzej typu niedomknięte okna i brak ogrzewania w zimie xD
  • Odpowiedz
@Liese: takie też kursują na trasie Białystok - Ełk. Przynajmniej jeszcze jeździły jak studiowałam, najgorsze są te grzałki pod dupą, #!$%@?@ją tak, że się oparzyć można, kiedyś oparłam o nią buta i mi się lekko stopił xdd, a w tym samym czasie piździ od nieszczelnego okna. Praktycznie po każdej przejażdżce takim pociągiem zimą byłam chora. Miłej podróży, Mirabelko.
  • Odpowiedz
Gdyby PKP bylo prywatna firma to to by juz dawno nie jezdzilo.


@Dacir: spójrz sobie na prywatnego przewoźnika Arriva jeżdżącego w kujawsko-pomorskim. Na stanie około 44 pojazdy.
6 VT628 - ponad 25 lat na liczniku
7 MR/MRD - minimum 37 lat, niektóre powyżej 40. (MR powyżej 40 lat nie mogą jeździć w województwie kujawsko-pomorskim)
14 SA106 , 5 SA123- własność województwa kujawsko-pomorskiego, więc tak de facto się nie liczy, mogą zabrać i dać
  • Odpowiedz
@Liese: ja lubię tym jeździć, dobrze grzeje w dupę no i w środku jest +20 stopni nawet jak na dworze -10, można na luzie w tishercie jeździć
  • Odpowiedz
@Liese jaki klimacik! Za gówniarza uwielbiałem jeździć tymi pociągami najlepiej jak było ciemno, mijać malutkie stacje i rozkminiac jak tam ludziom życie leci na tych zadupiach.

@SipaXtra na większych stacjach odśpiewane "jesteśmy zawsze tam!" albo "co to za miasto, co to za wieś, ani poruchac ani co zjeść" fajny klimat w tych pociągach był.
  • Odpowiedz
@Pink_Floyd: jeszcze jak, tam masz tryb sahara albo syberia XD
@Liese: ostatni raz jechałem tym stworem jakieś 3 lata temu i grzało na full tylko na stacjach XD potem polregio już podstawiło szynobusy. Jedziesz przez Iławę? Dalej natarczywy gościu zbiera na leczenie łażąc po wagonach?
  • Odpowiedz