Aktywne Wpisy

Michael_Jackson_ +28
Nie wiem skąd się wzięła opinia, że podróżowanie pociągiem jest wygodniejsze niż autobusem.
Ostatnio jechałem kilka razy nocą flixbusem w nocy i dało się przespać. Ludzie po pewnej godzinie siedzą cicho i sobie nie przeszkadzają.
Dzisiaj pierwszy raz spędziłem taką podróż w pociągu i była katastrofa. Przedział 6 osobowy. Na początku oprócz mnie jakaś parka i grubas. Grubas już od początku jęczy i sapie. Jak zasypia to p---------e chrapie. Ale to jeszcze
Ostatnio jechałem kilka razy nocą flixbusem w nocy i dało się przespać. Ludzie po pewnej godzinie siedzą cicho i sobie nie przeszkadzają.
Dzisiaj pierwszy raz spędziłem taką podróż w pociągu i była katastrofa. Przedział 6 osobowy. Na początku oprócz mnie jakaś parka i grubas. Grubas już od początku jęczy i sapie. Jak zasypia to p---------e chrapie. Ale to jeszcze
mpetrumnigrum +140
#motocykle #simsony #simson #heheszki #simsonemdojugoslawi
DOJECHAŁEM DO JUGOSŁAWI.
A przy okazji złapałem 2 kapcie w tylnym kole wyrwało mi amortyzator z mocowania bo nie było podkładki, ogar przestał palić ale już pali. Ogólnie to do przodu.
DOJECHAŁEM DO JUGOSŁAWI.
A przy okazji złapałem 2 kapcie w tylnym kole wyrwało mi amortyzator z mocowania bo nie było podkładki, ogar przestał palić ale już pali. Ogólnie to do przodu.
źródło: temp_file1650633784259294074
Pobierz



CZĘŚĆ 6.
Czołem, kolejna zabawa z raycasterem. Nowy algorytm texturowania podłogi. Nieporównywalnie szybszy wiec wszystko działa jak przedtem. Tym razem renderujemy podłogą linia po linii. Oblicza się dwie skrajne wartości punktów przecięcia z podłogą i interpoluje. Żeby teksturować sufit nie trzeba nic nowego liczyć tylko korzysta się z tych samych obliczeń tylko pixele ustawia się na gorze zamiast na dole, co znaczeni przyśpiesza wszytko. Nie wiem tylko jeszcze czy to pozwoli mi na ruch głową góra dół, być może trzeba bedzie jednak robić sufit i podłoga na dwie procedury, ale to sie zobaczy potem muszę doczytać. Bo tez można na kilka sposobów "ruszać głową".
ps. jeszcze coś mi delikatnie pływają textury na podłodze, nie wiem czemu, czy to kwestia dokładności float/int, musze jeszcze raz sprawdzić i porównac z tym poprzednim algorytmem bo on byl dokladniejszy bo castował przez kazdy pixel.. musze tez nad cieniowaniem popracować, ale to potem, na razie sie skupiam na takich kluczowych elementach
ps. mapka po po prawej jest do celów testowych, pokazuje czy promienie i kolicje są dobrze liczone. Rysowaneych jest tam 640 linii, co bardzo zwalnia, wiec po wylaczeniu mapki FPS-y skaczą do ponad 200..
Całość robię sobie w WinApi, używam tylko prostych funkcji rysowania do minimapki, a widok z FPS to juz tylko operacje na buforze RGB i wywalanie go na ekran.
Wołam @artikow