Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko203
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

1029

Youtube zablokował "Wasz Informatyk" za film o odtwarzaczu muzyki

Stwierdzili, że odtwarzacz muzyki, może uzyskać nieautoryzowany lub bezpłatny dostęp do materiałów audiowizualnych lub dźwiękowych, oprogramowania, usług, subskrypcji bądź gier wymagających płatności.

osoba_publiczna
osoba_publiczna
osoba_publiczna
z
youtube.com
dodany: 04.01.2026, 20:18:25
  • #
    polskiyoutube
  • #
    ciekawostki
  • 101
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (3)

Film o odtwarzaczu zablokowany przez YouTube
pierwszynawenus
z dailymotion.com
  • 17
PeerTube - otwartożródłowa, oparty o Fediverse serwis video.
kayo
z joinpeertube.org
  • 7

Komentarze (101)

najlepsze

M.....l
M.....l
konto usunięte 04.01.2026, 20:51:43 via Wykop
  • 366
Zakop za brak wersji dla umiejących czytać. Nie mam zamiaru tracić na to 20 minut.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DriveSpace
DriveSpace
04.01.2026, 20:59:47 via Wykop
  • 54
@MarekAnatol: ogólnie bany na youtube łatwo złapać, bo teraz to AI wykrywa a reappeal to też bot, to nawet nie ma co się kopać. A jak jeszcze jakieś słowa z czarnej listy, albo obrazy jak papieros czy karabin to z monetyzacji spada.
  • Odpowiedz
osoba_publiczna
osoba_publiczna
osoba_publiczna
Autor
04.01.2026, 21:16:53 via Wykop
  • 79
@T_S_: Raczej jest to zwykły odtwarzacz muzyki a YouTube traktuje go jakby myślozbronię przeciwko platformom streamingowym popełniał pokazując, że ludzie mogą sami odtwarzać muzykę bez płacenia za to ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Bartholomew
Bartholomew
04.01.2026, 21:23:13 via Wykop
  • 277
OCZYWIŚCIE że posiadanie odtwarzacza plików mp3, flac, mp4 czy avi jednoznacznie świadczy, że może dochodzić do kradzieży. :)

Po co ci robaku odtwarzacz? Wystarczy przeglądarka i abonament. Wywal odtwarzacz bo będzie korcił żeby odtworzyć jakiś utwór bez uiszczenia odpowiedniej opłaty.

Mieszamy w demokratycznym państwie, w którym posiadanie smartfona jest równoznaczne z kradzieżą i przy jego kupnie będzie kasowane odszkodowanie dla okradzionych twórców a wy się dziwicie, że tak samo "myśli" YT?
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

W.....u
konto usunięte 04.01.2026, 22:01:12 via Wykop
  • 43
@Bartholomew: 1. każdy windows ma odtwarzacz plików xD
2. pobieranie muzyki na własny użytek jest zgodne z prawem - tymbardziej ten złodziejski podatek od elektroniki to parodia
3. nigdy nawet nie miałem spotify :D
  • Odpowiedz
Kajtosz
Kajtosz
04.01.2026, 22:56:15 via Wykop
  • 12
2. pobieranie muzyki na własny użytek jest zgodne z prawem


@WalicModeracjeWykopu: tak samo filmy/seriale/książki
Legalne są też wszystkie "pirackie" Streamingi
  • Odpowiedz
Nushid
Nushid
04.01.2026, 21:52:52 via Android
  • 70
Materiały do nauki programowania też powinni usunąć. Jest ryzyko, że ktoś napisze wirusa komputerowego.
Wspaniały lewacki świat, gdzie wszystko jest niebezpieczne i każdy jest wrogiem. Filmy historyczne i o broni palnej już wycięte to trzeba eskalować dalej z misją ratowania świata...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bad_karma
bad_karma
05.01.2026, 18:57:33 via iOS
  • 5
@Nushid: nie wiem co ma cenzura z lewactwem wspólnego. Prawactwo tez uwielbia cenzurę
  • Odpowiedz
krzysztof2033
krzysztof2033
05.01.2026, 20:43:51 via Wykop
  • -1
@Nushid: ja tylko nie czaję jak takie komunistyczne mendy cały czas dochodzą do władzy, albo staja się monopolistami jak Microsoft, yt czy Google
  • Odpowiedz
mhrok87
mhrok87
04.01.2026, 21:41:39 via Wykop
  • 53
wiecie co jest najgorsze? że są treści na YT czy tik toku które ja bym wrzucił do dostałbym z góry bana na konto - a te treści o których mówię są tak wulgarne i tak piorące mózg młodym ludziom że wręcz stają się wiralowe i nawet jak to się zgłosi to YT czy TikTok nie widzi naruszenia zasad - to są treści które mają milionowe zasięgi jak np te ze studia "K---s
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

puretech
puretech
puretech
04.01.2026, 21:58:44 via Wykop
  • 31
@mhrok87: rozrywka to najlepszy biznes, a patologia dobrze się sprzedaje więc nic dziwnego ;) zobacz tutaj na wykopie jak popularne są jakieś patostreamy czy obsrane walki MMA gdzie nawet nie o same walki chodzi ale cała tą otoczkę, dramy itd. Ja tam wolę inaczej spędzać wolny czas ale co kto lubi i niech sobie robią co chcą, a jedyne czego mi szkoda to dzieci które też w tym bagnie siedzą,
  • Odpowiedz
tereska-kaczmek
tereska-kaczmek
05.01.2026, 00:08:14 via Wykop
  • -3
@mhrok87: no a oni 200k miesięcznie zarabiają. Mój znajomy co nie może znaleźć dziewczyny (23 lata) wysłał mi ,,napalony napaleniec'' i teraz mówi, że nie ma nic piękniejszego jak k... innego faceta
  • Odpowiedz
Przemasu
Przemasu
04.01.2026, 20:48:47 via Wykop
  • 53
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

osoba_publiczna
osoba_publiczna
osoba_publiczna
Autor
04.01.2026, 21:21:19 via Wykop
  • 42
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TiMat
TiMat
TiMat
04.01.2026, 22:28:44 via Wykop
  • 4
@Przemasu: ale ona była na protescie antywojennym więc może tak mówić, czego nie rozumisz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
NPCek
NPCek
05.01.2026, 07:54:08 via Wykop
  • 41
dostałem perma-bana z usunięciem konta które miało 3 lata, 157 000 subów i 300 mln wyświetleń za shorta o Izraelu, tak więc jestem w stanie uwierzyć, że cenzura xD
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

CzlowiekRakieta37
CzlowiekRakieta37
CzlowiekRakieta37
05.01.2026, 09:05:35 via Wykop
  • 19
@NPCek: to niepodobne jest wytykać prawdę antysemito.
  • Odpowiedz
o.....e
konto usunięte 05.01.2026, 19:39:53 via Wykop
  • 4
@1tn00pr: bo to pewnie była podobna historia jak z opowieściami o banach na reddicie
o.....e - @1tn00pr: bo to pewnie była podobna historia jak z opowieściami o banach na...

źródło: 1000040976

Pobierz
  • Odpowiedz
szmij
szmij
04.01.2026, 21:35:59 via Wykop
  • 20
don't be fucking evil ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

JaktologinniepoprawnyWTF
JaktologinniepoprawnyWTF
05.01.2026, 04:47:53 via Wykop
  • 16
A co z filmami które pokazują jak uruchomić samochód i nim ruszyć i jechać? Nie jeden Niemiec na jarmarku by się później zdziwił.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TiMat
TiMat
TiMat
04.01.2026, 22:30:47 via Wykop
  • 11
Jest taki drifter bez rąk co prowadzi nogami ma kanał na yt. Chyba ma, bo mu zbanowali konto za niebezpieczną jazde hehe
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

YaGo_
YaGo_
05.01.2026, 00:33:05 via Wykop
  • 1
drifter bez rąk


@TiMat: spadochroniarz bez spadochronu
  • Odpowiedz
TiMat
TiMat
TiMat
05.01.2026, 12:51:04 via Wykop
  • 0
@monster-erni: mało wyświetleń, konto przywrócili ale za to wypadł z algorytmów
  • Odpowiedz
Raul_Duke
Raul_Duke
05.01.2026, 04:19:52 via Wykop
  • 10
Miałem kiedyś sklep na etsy I pewnego dnia mi go zablokowali bez podania powodu. Odwołałem się i zapytałem z jakiego powodu blokują mi sklep. W odpowiedzi dostałem info o tym że mój sklep jest PERNAMENTNIE zamknięty i nie mam już możliwości sprzedaży bądź Kupna na Etsy. Dlaczego? Dalej nie wiem.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mareksa666
mareksa666
mareksa666
05.01.2026, 06:28:57 via Wykop
  • 5
@Raul_Duke: zgodnie z logika wykopkow to prywatna firma i ma prawo dowolnie decydowac co tam sie u niej dzieje ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Raul_Duke
Raul_Duke
05.01.2026, 11:58:03 via Wykop
  • 1
@mareksa666: racja przecież nie muszę tam mieć sklepu XD
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Hity

tygodnia

Chuck Norris nie żyje
Chuck Norris nie żyje
6343
Seba zostaje w areszcie do października
Seba zostaje w areszcie do października
3244
Czarne skrzynki pogrążają Sebastiana Majtczaka. Oto co zapisało się w BMW i Kii
Czarne skrzynki pogrążają Sebastiana Majtczaka. Oto co zapisało się w BMW i Kii
3172
85% zatrudnionych w PUP to kobiety
85% zatrudnionych w PUP to kobiety
2580
Kto próbował wydobyć z aresztu Sebastiana M.? - reportaż "Uwagi!"
Kto próbował wydobyć z aresztu Sebastiana M.? - reportaż "Uwagi!"
2564
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #youtube
  • #heheszki
  • #rakcontent
  • #motoryzacja
  • #twitch
  • #budda
  • #polskiepato
  • #afera
  • #boxdel
  • #danielmagical
  • #wardega
  • #ciekawostki
  • #polska
  • #internet
  • #pracowniktvn

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking