Wpis z mikrobloga

@Skibidi Jeżeli jesteś w miarę kumata mechanicznie, a jak nie to poproś kolegę, aby sprawdził Ci szczelność połączenia wycieraczek z mechanizmem - #!$%@? się to w każdym MK1 a nie życzę Ci tego w jakąś mega ulewę.

Dorzucić do tego można jeszcze czujnik montowany na skrzyni biegów który służy do wysyłania do zegarów prędkości - też pada w KAŻDYM MK1.
zeby to mialo sens to trzeba to robic regularnie od nowosci


@lubie-solnik: nie pleć bzdur, jak nie masz pojęcia. Ja robiłem kiedyś konserwację po 10 latach, bo blacha była zdrowa i to uchroniło samochód na kolejne lata.

a na uj konserwowac od rdzy starego grata


@lubie-solnik: nie widze, żeby to był grat. Szkoda samochodu, różnie w życiu bywa, teraz planuje zmianę za 2 lata, a za 2 lata może się
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Skibidi: jaki silnik? Wiem że 1.6 D był zaskakująco dynamiczny przy niższych prędkościach co sprawiało że świetnie sprawdzał się w mieście.

A co do rdzy się nie przejmuj. Jeśli jeszcze masz nadkola, to znaczy że trafił Ci się bardziej zadbany egzemplarz i trochę nim pojeździsz.
@Zielony34: czyli zakonserwujesz rdze,tak XD? Zeby to mialo sens to trzeba sie jej pozbyc a taki zabieg bedzie kosztowac pewnie z pol wartosci auta. Pierwsze slysze aby ktos chcial konserwowac rdze i myslal ze to cokolwiek pomaga xd
@Zielony34: no chcesz zabezpieczyc auto przed rdza ktora juz ma wiec konserwujesz rdze na aucie. Czego nie rozumiesz. Za pozbycie sie obecnej rdzy(ktora ma na 100% chyba ze stal w garazu 10 lat xd) a potem konserwacji podwozia zabuli wiecej niz te auto jest warte. pewnie myslisz ze jak spryskasz rdze specjalnym plynem to ona ja powstrzyma czy co?