Wpis z mikrobloga

http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,7822.0.html

Znakomity artykuł autorstwa twórcy gier Age of Decadence, Dungeon Rats i nadchodzącego Colony Ship, w którym Vince D. Weller podsumowuje poprzedni rok, zdaje sprawozdanie jak przebiegały prace w tym czasie i jak będą przebiegać w przyszłości. Przy okazji możecie dowiedzieć się jak wygląda proces tworzenia gier indie od środka i dlaczego tak wiele gier nigdy nie ujrzy światła dziennego pomimo znakomitego pomysłu albo ujrzy w postaci znacznie odbiegającej od początkowego konceptu.

Całego tekstu nie będę tłumaczył, bo jest zbyt długi (zachęcam jednak do przeczytania całości), ale te fragmenty muszę wyróżnić:

W zeszłym roku otrzymaliśmy trzy oferty współpracy z wydawcami (z czego jeden światowej sławy), co oznacza, że nasze skromne wysiłki, całkowicie pominięte przez media, zostały zauważone przez firmy z branży. Prawdę mówiąc jednak do takich propozycji podchodzę z dużym dystansem, niczym chłop kuszony przez diabła cyrografem. Tego rodzaju konszachty to prosta droga do obudzenia się z ręką w nocniku, dlatego z przezorności zazwyczaj grzecznie odmawiam.
Wydawcy oferowali m.in. by zbadać jak tego rodzaju grę mógłby przyjąć rynek i czy jest to produkt, który znalazłby wystarczającą liczbę nabywców. Byli zaskoczeni naszym podejściem, tzn. "wyprodukujmy grę, która nam się podoba licząc, że i innym się spodoba".

Ten fragment też zasługuje na wyróżnienie:

Postępy w pracach rozbudzają entuzjazm i zainteresowanie graczy, widoczny progres i namacalne owoce prac (jak demo) rodzą potencjalnych fanów, ale przychodzi czas gdy postępy przestają być widoczne, a nawet i ta niewidoczna dla osób postronnych praca znacznie zwalnia. Miesiące mijają, poszczególne cele i funkcje są powoli skreślane z listy, a mimo to gra wciąż wygląda tak samo. Ten trudny moment wystawia naszą i waszą cierpliwość na próbę.

Edit: O grze CSG pisałem m.in. tutaj: https://www.wykop.pl/wpis/34524299/na-steam-pojawila-sie-wlasnie-zapowiedz-gry-rpg-od/

P.S.
Zachęcam do odwiedzenia naszego Discorda: https://discordapp.com/invite/yDJq7Nk

#gry #crpg #ageofdecadence #bethesdasucks #scifi #spaceopera #gamedev #colonyship
Bethesdasucks - http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,7822.0.html

Z...

źródło: comment_1582646754m7TsxQ5tbVfo6Hk3FItAd3.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dodam tylko, że jestem jednym z beta testerów combat dema Colony Ship i gra jest naprawdę miodna, wciągająca i oferuje wiele godzin zabawy. Niebawem zostanie upublicznione i wówczas również mam zamiar napisać o tym pod tagiem #colonyship . Zachęcam więc do obserwowania tego tagu, bo zapowiada się na najlepszego (a na pewno najciekawszego) erpega od wielu, wielu lat.
Bethesda_sucks - Dodam tylko, że jestem jednym z beta testerów combat dema Colony Shi...

źródło: comment_1582647624vQr8ILf3QJj0fYiaa3OZin.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz