Aktywne Wpisy

Hellicon +113
Wy rozumiecie to, że naszym krajem rządzi człowiek, którego żona zostawiła, puściła się z innym, a on jej wybaczył? Następnie napisała książkę o sobie, w której tlumaczy dlaczego to dała mu drugą szansę i jak to bez niej nic by nie osiągnął. To jest wzór małżeństwa w tym kraju wg TVN.
#logikarozowychpaskow #pieklomezczyzn #matriarchat #cuckold
#logikarozowychpaskow #pieklomezczyzn #matriarchat #cuckold
źródło: scaled_1000026734
Pobierz
nie_umiem_inwestowac +325
źródło: 1000005736
Pobierz




Znakomity artykuł autorstwa twórcy gier Age of Decadence, Dungeon Rats i nadchodzącego Colony Ship, w którym Vince D. Weller podsumowuje poprzedni rok, zdaje sprawozdanie jak przebiegały prace w tym czasie i jak będą przebiegać w przyszłości. Przy okazji możecie dowiedzieć się jak wygląda proces tworzenia gier indie od środka i dlaczego tak wiele gier nigdy nie ujrzy światła dziennego pomimo znakomitego pomysłu albo ujrzy w postaci znacznie odbiegającej od początkowego konceptu.
Całego tekstu nie będę tłumaczył, bo jest zbyt długi (zachęcam jednak do przeczytania całości), ale te fragmenty muszę wyróżnić:
W zeszłym roku otrzymaliśmy trzy oferty współpracy z wydawcami (z czego jeden światowej sławy), co oznacza, że nasze skromne wysiłki, całkowicie pominięte przez media, zostały zauważone przez firmy z branży. Prawdę mówiąc jednak do takich propozycji podchodzę z dużym dystansem, niczym chłop kuszony przez diabła cyrografem. Tego rodzaju konszachty to prosta droga do obudzenia się z ręką w nocniku, dlatego z przezorności zazwyczaj grzecznie odmawiam.
Wydawcy oferowali m.in. by zbadać jak tego rodzaju grę mógłby przyjąć rynek i czy jest to produkt, który znalazłby wystarczającą liczbę nabywców. Byli zaskoczeni naszym podejściem, tzn. "wyprodukujmy grę, która nam się podoba licząc, że i innym się spodoba".
Ten fragment też zasługuje na wyróżnienie:
Postępy w pracach rozbudzają entuzjazm i zainteresowanie graczy, widoczny progres i namacalne owoce prac (jak demo) rodzą potencjalnych fanów, ale przychodzi czas gdy postępy przestają być widoczne, a nawet i ta niewidoczna dla osób postronnych praca znacznie zwalnia. Miesiące mijają, poszczególne cele i funkcje są powoli skreślane z listy, a mimo to gra wciąż wygląda tak samo. Ten trudny moment wystawia naszą i waszą cierpliwość na próbę.
Edit: O grze CSG pisałem m.in. tutaj: https://www.wykop.pl/wpis/34524299/na-steam-pojawila-sie-wlasnie-zapowiedz-gry-rpg-od/
P.S.
Zachęcam do odwiedzenia naszego Discorda: https://discordapp.com/invite/yDJq7Nk
#gry #crpg #ageofdecadence #bethesdasucks #scifi #spaceopera #gamedev #colonyship
źródło: comment_1582646754m7TsxQ5tbVfo6Hk3FItAd3.jpg
Pobierzźródło: comment_1582647624vQr8ILf3QJj0fYiaa3OZin.jpg
Pobierz