Wpis z mikrobloga

@NdFeB: akurat GTA 5 i RDR 2, co mnie zdziwiło jak na dzisiejsze czasy, nadal mają zwykłe kody w single playerze. Ale z drugiej strony w online mają jeden z najbardziej hardkorowych mikrotransakcji i taką kasę z tego trzepią, że nawet zrezygnowali z wydania dodatków single player do GTA 5 bo przenieśli ludzi za to odpowiedzialnych do robienia zawartości online.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MartinCh: Słyszałem, ale to nic w porównaniu z bezpośrednią modyfikacją adresów gry. Tamte cuda, o ile dobrze pamiętam, działały na zasadzie kodów 6-literowych (?), bo musiał być kompromis pomiędzy możliwością edycji adresów a łatwości wprowadzania tych zmian. W przypadku Cheat Engine'a masz pełną kontrolę nad adresami, a nawet samym kodem Assembly gry. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@legitscoper: Przecież trainery to po prostu zautomatyzowane Cheat Engine'y, o ile pamięć mnie nie myli nawet sam Cheat Engine ma funkcję tworzenia trainera z modyfikacji dokonanych przez niego. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz