Wpis z mikrobloga

@MartinCh: Model Keanu obecnie jest tragiczny. Wiem, że gra jest w fazie produkcji, ale Keanu po ostatniej akcji "breathtaking" jest niezaprzeczalnie ikoną tej gry. Mogli w tym zwiastunie darować sobie pokazywanie tak fatalnie zrobionej postaci.
Stać CDPR na więcej, co widać choćby po modelu V. Jeśli chodzi o standardy, to wystarczy popatrzeć jak fenomenalnie odwzorowani są aktorzy we wspomnianym już Death Stranding.
@Wulfee: Modele postaci nigdy nie były mocną stroną CDPR. Wszystkie ich gry mają ten komiksowo-karykaturalny feeling co jest wadą i zaletą jednocześnie. Dam dla przykładu MGS V: The Phantom Pain - design postaci może jedynie zawstydzić Cyberpunk a najlepsze jest to, że gra pochodzi z czasów PS3. Nowszych sandboxów nawet nie będę przedstawiał, bo to byłoby kopanie leżącego.
źródło: comment_wLoTsRJrLVGEmSOA2NtV0QOgv4EME0UU.jpg
@MartinCh: Ja osobiście nie chcę osądzać czegoś innego niż pokazania nieukończonego/placeholdera Keanu. Według mnie mogli z tego kompletnie zrezygnować i nic by się nie stało. Gra wciąż jest w fazie produkcji, a do premery jest jeszcze kupa czasu dlatego wstrzymałbym się z osądem.
@lerlaone: Szkoda, że ta wkrętka nie udała się z trzecim Wieśkiem. Fakt gra się obroniła jakością ale downgrade był i to solidny. Ubi wzięło sobie do serca podjudzanie graczy. CDPR zdaje się dalej być w 2015 roku.
To nieprawda. Dobra grafika w połączeniu z gameplayem ma olbrzymi wpływ na immersji


breath of the wild na Switcha pokazało że grafika to tylko dodatek do gunplay'u, gameplay'u, klimatu i lore'u świata przedstawionego.

Jesteście wszyscy poprostu dzieciinni, myślicie że wypuszczą nową kartę graficzną to wsztacy developerzy nagle zaczną robić gry z grafiką +1 xd

Na wszystko przyjdzie czas, nie zesrajcie się.
@TemereNomine: Przecież BotW to jedna z najbardziej dopieszczonych graficznie gier na Switcha XD. Oczywiście nie sili się na realizm ze względu na ograniczenia sprzętowe, ale wizualnie, poprzez art style wygląda naprawdę świetnie. Obecnie jest wiele gier, które długo nie zestarzeją się dzięki odpowiedniej stylizacji. Niestety Cyberpunk nie będzie jedną z nich jeżeli będzie wyglądać tak, jak wygląda teraz.
Obecnie jest wiele gier, które długo nie zestarzeją się dzięki odpowiedniej stylizacji.


Nie nazywaj tego stylizacją, to jest przedpotopową grafika. Wiesiek 3 wychodzi na switcha a ty mi tu o stylizacji.
@TemereNomine: w breath of the wild npce nawet nie maja głosu. tzn. maja w niektorych cutscenkach ale przez wiekszosc gry nie maja. taki to jest poziom gry. teraz sobie wyobraz np. prolog TLOU odwzorowany w grafice breath of the wild, fallouta: new vegas czy Skylight Freerange 2: Gachduine. przeciez tego sie nie da zrobic zeby bylo filmowo, wzruszajaco. ja chce widziec w grach sceny jak z pierwszego trailera cyberpunka 2077 a
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SmugglerFan: podlinkowałeś Injustice 2 które miejscami też miało problemy z modelami postaci kobiecych i ich mimiką (Supergirl która wygląda jak po menopauzie, Diana z twarzą jak ziemniak, niektóre cutscenki gdzie najlepiej wygląda Batman - bo trzeba było animować tylko oczy i usta, spójrz na Twój klip - Superman jest na podobnym poziomie co ten wykpiwany CGI z filmu
Zaliczyli gigantyczny progres w porównaniu z pierwszą grą, ale nadal to nie jest
@Nahcep: dlatego DMC5 tez podlinkowalem. w Injustice 2 jest mnostwo postaci, i niektore sa faktycznie gorsze, ale niektore sa zrobione prawie perfekcyjnie, zobacz na harley quinn, wyglada i animuje sie jak prawdziwa.

Superman jest na podobnym poziomie co ten wykpiwany CGI z filmu

w sumie to komplement, ze wyglada jak z filmu xd