Wpis z mikrobloga

@Armo11: Lekcja polskiego na przyszłość. To nie jest rowerzysta! To jest pedalarz. Rowerzyści jeżdżą po ścieżce rowerowej i znają przepisy ruchu drogowego i ich przestrzegają. To jest doskonały przykład pedalarza. Niestety 80% ludzi kierujących rowerami są pedalarze, 20% prawdziwi rowerzyści. Wiem bo jeżdżę po wioskach oraz dużym mieście i widzę. Zawsze mi się najlepiej jeździ rowerem w zimie, bo nie ma pedalarzy. Jestem też kierowcą samochodu i mnie też wkurzają takie
Większość ścieżek rowerowych w pl jest nieprzystosowana kompletnie do takiej jazdy takim rowerem,a nawet jak jest to zabiera połowę przyjemności z jazdy. Gościu #!$%@? 200 km pewnie ze średnią prędkością 40/h


@Lawsuit: uwielbiam tą argumentację xD
Czyli jak ktoś ma Lambo, to może jeździć z nadmierną prędkością, środkiem drogi i po chodnikach, "bo to jest samochód sportowy, powtarzam, S P O R T O W Y, i normalną jazda zabiera połowę
@Lawsuit: no więc zapytam inaczej: jak ktoś ma to Lambo i ciśnie sobie środkiem drogi 200km/h, to też powiesz że wszystko ok, a te ludzie to #!$%@? bo im szkoda czasu żeby zjechać na 2 sekundy na bok i zrobić mu miejsce? Bo to jest dokładnie ta sama logika.
Jak ktoś chce tak sobie jeździć swoim sportowym samochodem, to niech jedzie na tor. I to samo tyczy się cyklistów na kolarzuwach.
@CREATE_USER: różne pojazdy jadą różnie - jedne szybciej inne wolniej.
Jak ktoś jedzie wolnym pojazdem, to po prostu jedzie wolno - inni go wyprzedzają i nie ma bólu dupy.
No, chyba, że to rower, to wtedy jest ból dupy. No bo rower.
Wiadomo, rower do rzeki, a rowerzystę maczetami. Bo rower.
Argumenty, rozum, logika, #!$%@? - rower. #!$%@?ć.


A to na obrazku to nie jest DDR, bo nie spełnia norm. Ktoś
@CREATE_USER: jak jest ograniczenie 30km/h w środku lasu, to zejdziesz z przelotowej 90km/h, bo stoi znak? Nawet jak napiszesz, że tak, to ci nie uwierzę.